zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Historie klientów biznesowych Banku BNP Paribas w ogólnoeuropejskiej kampanii

Historie klientów biznesowych Banku BNP Paribas w ogólnoeuropejskiej kampanii

11 czerwca 2024 (Aktualizacja 11.06.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

„For those who move the world” to nazwa najnowszej kampanii marketingowej Banku BNP Paribas. Historie transformacji biznesowej klientów banku zobaczą odbiorcy z całej Europy.

Bank odpowiedzialny społecznie

BNP Paribas to bank z ponad 200-letnią historią. Należy do największych przedsiębiorstw w Europie i na świecie. Zgodnie z rankingiem Standard’s & Poor’s znajduje się w gronie sześciu najbardziej solidnych banków świata. Strategia operacyjna banku dla klientów biznesowych zakłada tworzenie zintegrowanych rozwiązań finansowych i stymulowanie wzrostu ich wydajności. Jednocześnie bank nie zapomina o przestrzeganiu zasad zrównoważonego rozwoju.

„For those who move the world”

Podkreśleniem roli banku w rozwoju jego klientów biznesowych w całej Europie jest najnowsza kampania marketingowa. „For those who move the world” ukazuje rozwój i transformację wybranych europejskich przedsiębiorstw. To podmioty, które dzięki innowacyjnym strategiom, modelom biznesowym i bankowemu wsparciu wytyczyły kierunek zmian i rozwoju w swoich branżach.

„W BNP Paribas stawiamy na współpracę opartą na transparentności, partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Zależy nam, aby działania, zarówno nasze, jak i naszych Klientów, realizowane były w duchu zrównoważonego rozwoju. Z przekonaniem wspieramy firmy, którym te wartości są bliskie, pomagając im w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych. Wierzymy, że historie ich sukcesu mogą stanowić inspirację do wdrażania innowacji i podejmowania odważnych kroków w kierunku zrównoważonego rozwoju dla innych przedsiębiorstw” – mówi Agnieszka Wolska, Wiceprezeska Zarządu Banku BNP Paribas w Obszarze Bankowości MŚP i Korporacyjnej.

Polskie akcenty kampanii

Kampania skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji. Jej celem jest ukazanie korzyści, które niesie transformacja przeprowadzona z doświadczonym finansowym partnerem. Nie zabraknie w niej również polskich akcentów. Jednymi z pierwszych przykładów współpracy z Bankiem BNP Paribas będą historie Grupy Śnieżka, marki Brubeck oraz firmy Contec.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie
Premia

490 zł

Karencja

Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.

12 miesięcy

Warunki
  • 90 zł za otwarcie konta z kartą i aktywowanie go;
  • 200 zł wydanie min. 250 zł kartą, zapewnienie min. 1000 zł wpływów oraz zakupu min. 300 jednostek obcej waluty poprzez platformę FX Pl@net ;
  • 200 zł wydanie min. 250 zł kartą, zapewnienie min. 1000 zł wpływów oraz zakupu min. 300 jednostek obcej waluty poprzez platformę FX Pl@net

(czytaj więcej)

490 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część