zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Wiosenna ofensywa marketingowa Grupy BPS. Nowe spoty Banków Spółdzielczych

Wiosenna ofensywa marketingowa Grupy BPS. Nowe spoty Banków Spółdzielczych

7 marca 2024 (Aktualizacja 29.03.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Telewizja to główny kanał rozpoczętej w marcu kampanii Grupy BPS. To kontynuacja działań wizerunkowych pod hasłem “Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.

Nowe spoty w mediach

Nowe spoty promujące podmioty grupy można od marca oglądać na wszystkich kanałach Polsatu, TVN i TVP. Są dostępne również w Internecie, także jako reklama w serwisach VOD. Jeden ze spotów promuje niedawno opisywaną przez nas Loterię Spłacamy Twój Kredyt, a drugi ofertę kredytową Grupy BPS. Tę ostatnią promować będą również bilbordy sponsorskie przed programami o dużej oglądalności.

“Na ten rok zaplanowaliśmy naprawdę intensywną obecność w telewizji. W pierwszym etapie postawiliśmy na wzmacnianie wizerunku Banków Spółdzielczych, a teraz przechodzimy do reklamy produktowej. W ramach konceptu kreatywnego „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, nasi klienci i pracownicy odpowiadają na pytania naszego ambasadora, Tomka Jakubiaka o swoje codzienne wybory i działania. Jedni i drudzy lubią gotować, kupować, remontować, podróżować… A sprawy finansowe załatwiają po sąsiedzku, bo tak jest wygodnie” – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Współpraca z MasterChef Nastolatki

Kolejnym z elementów strategii marketingowej Grupy BPS jest współpraca z programem MasterChef Nastolatki. Jego emisja będzie trwać od 3 marca do 28 kwietnia w każdą niedzielę o godz. 20:00 na TVN. Grupę BPS i program łączy Tomasz Jakubiak, który jest ambasadorem marki i jurorem w kulinarnym show TVNu. W programie promowana będzie oferta kart dla młodych w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BP.

“Kontynuujemy również współpracę z programem MasterChef, z którym łączy nas osoba Tomka Jakubiaka. Tym razem zaangażowaliśmy się w młodzieżową edycję programu, czyli MasterChef Nastolatki, w którym jesteśmy sponsorami nagród finansowych dla uczestników. Obok standardowego bilbordu sponsorskiego, zdecydowaliśmy się także na lokowanie produktu: w jednym z kwietniowych odcinków młodzież będzie robiła zakupy na targu; zapłaci za nie kartami przedpłaconymi Mastercard. Te karty, z nowym, bardzo ciekawym, wizerunkiem, właśnie trafiają do oferty Banków Spółdzielczych” – dodaje Robert Szymański.

Produkcja spotów reklamowych i bilbordów jest dziełem agencji reklamowej Eskadra, która jest główną agencją kreatywną grupy.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Jakże Osobiste
Konto Jakże Osobiste
Premia

500 zł

Karencja

Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.

3 lata

Warunki
  • 50 zł za otwarcie Konta Jakże Osobistego na selfie;
  • 9 x 50 zł za otwarcie konta oraz za zalogowanie się min. raz do aplikacji mobilnej, zapewnienie min. 1000 zł wpływu (jednorazowo) oraz wykonanie min. 5 transakcji kartą w każdym z 8 kolejnych miesięcy.

(czytaj więcej)

50 zł + 450 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część