Nowe spoty promujące podmioty grupy można od marca oglądać na wszystkich kanałach Polsatu, TVN i TVP. Są dostępne również w Internecie, także jako reklama w serwisach VOD. Jeden ze spotów promuje niedawno opisywaną przez nas Loterię Spłacamy Twój Kredyt, a drugi ofertę kredytową Grupy BPS. Tę ostatnią promować będą również bilbordy sponsorskie przed programami o dużej oglądalności.
“Na ten rok zaplanowaliśmy naprawdę intensywną obecność w telewizji. W pierwszym etapie postawiliśmy na wzmacnianie wizerunku Banków Spółdzielczych, a teraz przechodzimy do reklamy produktowej. W ramach konceptu kreatywnego „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, nasi klienci i pracownicy odpowiadają na pytania naszego ambasadora, Tomka Jakubiaka o swoje codzienne wybory i działania. Jedni i drudzy lubią gotować, kupować, remontować, podróżować… A sprawy finansowe załatwiają po sąsiedzku, bo tak jest wygodnie” – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.
Kolejnym z elementów strategii marketingowej Grupy BPS jest współpraca z programem MasterChef Nastolatki. Jego emisja będzie trwać od 3 marca do 28 kwietnia w każdą niedzielę o godz. 20:00 na TVN. Grupę BPS i program łączy Tomasz Jakubiak, który jest ambasadorem marki i jurorem w kulinarnym show TVNu. W programie promowana będzie oferta kart dla młodych w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BP.
“Kontynuujemy również współpracę z programem MasterChef, z którym łączy nas osoba Tomka Jakubiaka. Tym razem zaangażowaliśmy się w młodzieżową edycję programu, czyli MasterChef Nastolatki, w którym jesteśmy sponsorami nagród finansowych dla uczestników. Obok standardowego bilbordu sponsorskiego, zdecydowaliśmy się także na lokowanie produktu: w jednym z kwietniowych odcinków młodzież będzie robiła zakupy na targu; zapłaci za nie kartami przedpłaconymi Mastercard. Te karty, z nowym, bardzo ciekawym, wizerunkiem, właśnie trafiają do oferty Banków Spółdzielczych” – dodaje Robert Szymański.
Produkcja spotów reklamowych i bilbordów jest dziełem agencji reklamowej Eskadra, która jest główną agencją kreatywną grupy.
740 zł +8%
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
740 zł
Łatwy