zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Wiosenna ofensywa marketingowa Grupy BPS. Nowe spoty Banków Spółdzielczych

Wiosenna ofensywa marketingowa Grupy BPS. Nowe spoty Banków Spółdzielczych

7 marca 2024 (Aktualizacja 29.03.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Telewizja to główny kanał rozpoczętej w marcu kampanii Grupy BPS. To kontynuacja działań wizerunkowych pod hasłem “Łączy nas więcej niż nam się wydaje”.

Nowe spoty w mediach

Nowe spoty promujące podmioty grupy można od marca oglądać na wszystkich kanałach Polsatu, TVN i TVP. Są dostępne również w Internecie, także jako reklama w serwisach VOD. Jeden ze spotów promuje niedawno opisywaną przez nas Loterię Spłacamy Twój Kredyt, a drugi ofertę kredytową Grupy BPS. Tę ostatnią promować będą również bilbordy sponsorskie przed programami o dużej oglądalności.

“Na ten rok zaplanowaliśmy naprawdę intensywną obecność w telewizji. W pierwszym etapie postawiliśmy na wzmacnianie wizerunku Banków Spółdzielczych, a teraz przechodzimy do reklamy produktowej. W ramach konceptu kreatywnego „Łączy nas więcej, niż nam się wydaje”, nasi klienci i pracownicy odpowiadają na pytania naszego ambasadora, Tomka Jakubiaka o swoje codzienne wybory i działania. Jedni i drudzy lubią gotować, kupować, remontować, podróżować… A sprawy finansowe załatwiają po sąsiedzku, bo tak jest wygodnie” – mówi Robert Szymański, dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Współpraca z MasterChef Nastolatki

Kolejnym z elementów strategii marketingowej Grupy BPS jest współpraca z programem MasterChef Nastolatki. Jego emisja będzie trwać od 3 marca do 28 kwietnia w każdą niedzielę o godz. 20:00 na TVN. Grupę BPS i program łączy Tomasz Jakubiak, który jest ambasadorem marki i jurorem w kulinarnym show TVNu. W programie promowana będzie oferta kart dla młodych w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BP.

“Kontynuujemy również współpracę z programem MasterChef, z którym łączy nas osoba Tomka Jakubiaka. Tym razem zaangażowaliśmy się w młodzieżową edycję programu, czyli MasterChef Nastolatki, w którym jesteśmy sponsorami nagród finansowych dla uczestników. Obok standardowego bilbordu sponsorskiego, zdecydowaliśmy się także na lokowanie produktu: w jednym z kwietniowych odcinków młodzież będzie robiła zakupy na targu; zapłaci za nie kartami przedpłaconymi Mastercard. Te karty, z nowym, bardzo ciekawym, wizerunkiem, właśnie trafiają do oferty Banków Spółdzielczych” – dodaje Robert Szymański.

Produkcja spotów reklamowych i bilbordów jest dziełem agencji reklamowej Eskadra, która jest główną agencją kreatywną grupy.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Jakże Osobiste
Konto Jakże Osobiste
Premia

740 zł +8%

Karencja

Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.

3 lata

Warunki
  • 50 zł za otwarcie Konta Jakże Osobistego na selfie;
  • 9 x 50 zł za otwarcie konta oraz za zalogowanie się min. raz do aplikacji mobilnej, zapewnienie min. 1000 zł wpływu (jednorazowo) oraz wykonanie min. 5 transakcji kartą w każdym z 8 kolejnych miesięcy;
  • 240 zł zwrotu za płatności mobilne w formie zwrotu po 20 zł przez 12 miesięcy.

(czytaj więcej)

740 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część