Asystent AI od Nest Banku ma korzystać z modelu językowego GPT-4, dostarczonego przez firmę Microsoft. Klienci będą mogli za jego pośrednictwem rozmawiać z bankiem naturalnym językiem i wykonywać operacje za pomocą komunikacji głosowej. Możliwe będzie także zlecenie inteligentnej analizy swoich wydatków.
N!Asystent będzie wspierał w ten sposób klienta w kontroli jego finansów. Oceni tempo wydatków, oszacuje czy ich poziom nie jest za duży w perspektywie zachowania optymalnego budżetu. Asystent ustali także, ile należy odłożyć na planowany wyjazd. Oprócz tego narzędzie będzie wyposażone w informacje dotyczące oferty Nest Banku. Dzięki temu zawsze będzie w stanie zaproponować klientowi optymalne rozwiązanie.
N!Asystent ma być zaledwie początkiem wielkich zmian w podejściu do codziennej bankowości.
“Chcemy być liderem w oferowaniu wysokiej jakości usług za rozsądną cenę. GenAI umożliwia nam dostarczenie obsługi o jakości znanej kiedyś tylko w segmencie premium – docelowo planujemy ją jeszcze przekroczyć. Bo czy kiedykolwiek można było marzyć o dostępie 24/7 do własnego opiekuna bankowego, który zna na pamięć wszystkie operacje, jakie klient wykonał, całą ofertę banku i wszystkie instrukcje do czynności self service? Dzięki postępowi rozwoju GenAI wchodzimy w erę prawdziwej personalizacji jakości obsługi na niespotykaną dotąd skalę i mamy ogromną satysfakcję, że Nest Bank jako pierwszy wprowadza to rozwiązanie na polski rynek” – mówi Piotr Kowynia, prezes Nest Banku.
N!Asystent będzie narzędziem dostępnym w aplikacji mobilnej banku. Już wkrótce bank uruchomi je w formie pilotażowej dla wybranych klientów. Na tej podstawie jego funkcjonalności zostaną dopasowane do konkretnych potrzeb klientów NestBanku, tak by narzędzie mogło być stale udoskonalane. Więcej szczegółów Nest Bank ogłosi już wkrótce. Bank planuje również stworzenie listy oczekujących klientów, którzy nie znaleźli się w gronie objętych pilotażem, a chcieliby w pierwszej kolejności skorzystać z usługi.
Źródło grafiki: https://nestbank.pl/n-asystent/
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy