Dodatkowe powiadomienia PUSH w aplikacji mobilnej Nest Banku to rozwiązanie, które ma zwiększyć poczucie bezpieczeństwa oraz ograniczyć i udaremnić próby wyłudzeń i oszustw. Jednocześnie za pomocą tej samej funkcji pracownik banku może dokonać autoryzacji klienta i zwiększyć bezpieczeństwo ochrony danych.
Powiadomienia PUSH, dostępne w aplikacji mobilnej Nest Banku, to rozwiązanie, które umożliwia klientom błyskawiczną weryfikację dzwoniącego pracownika banku. Podczas takiej rozmowy, pracownik Nest Banku może wysłać powiadomienie PUSH w aplikacji.
Zabezpieczenie działa w obie strony. Dla potwierdzenia tożsamości swojego rozmówcy konsultant również może skorzystać z tej funkcji i podczas rozmowy wysłać klientowi powiadomienie PUSH. Dzięki temu, klient ma możliwość potwierdzenia swoich danych bez ujawniania ich przez telefon. Mobilna weryfikacja w aplikacji jest szybka, wygodna, bezpieczniejsza i bardziej efektywna – zarówno dla klientów, jak i konsultantów. Ogranicza potencjalne zagrożenia i zwiększa bezpieczeństwa podczas rozmowy.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy