zgarnijpremie.pl » Wiadomości » InfoNina Alior Banku dostępna także na chacie

InfoNina Alior Banku dostępna także na chacie

27 lip 2023 Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Wojciech Wojtczak
Wojciech Wojtczak – redaktor portalu Zgarnijpremie.pl. Absolwent Dolnośląskiej Szkoły …
[email protected]

Wirtualna asystentka Alior Banku – InfoNina

Alior Bank uruchomił nowy kanał kontaktu z klientami. InfoNina, czyli wirtualna asystentka, która dotychczas stanowiła wsparcie infolinii, teraz dostępna jest także w formie chatu. W procesie wdrożenia wykorzystano umiejętności i procesy stworzone dla obsługi głosowej, które dostosowano do pisemnej formy rozmowy. W chacie zastosowano najwyższe standardy bezpieczeństwa, a samo użytkowanie jest komfortowe i intuicyjne.

InfoNina w wersji głosowej zaczęła obsługiwać klientów Alior Banku na początku 2021 roku. W początkowej fazie wykorzystywana była przede wszystkim do połączenia rozmówców z odpowiednim pracownikiem. W niedługim czasie odbierała już 100 proc. przychodzących połączeń i w znacznej części samodzielnie na nie odpowiadała.

Prawie połowa rozmów przy użyciu automatycznej asystentki

Po dwóch latach od wdrożenia bot, który jest w stanie zidentyfikować ponad 650 intencji klientów, stał się pierwszą linią wsparcia dla wielu klientów Alior Banku. Aktualnie, około 45 proc. wszystkich rozmów jest w pełni zautomatyzowanych, a asystentka osiągnęła 95 proc. skuteczności w prawidłowym dopasowaniu tematu, podczas przekierowania do doradcy. Kolejnym krokiem w rozwoju projektu jest nowy kanał kontaktu, czyli tekstowy chat, w którym rozmowy są prowadzone wyłącznie przez bota.

W ramach przygotowania procesów chatowych, znaczny zakres wiedzy i umiejętności został dostosowany pod pisemną formę rozmowy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, w chacie zastosowano najwyższe standardy bezpieczeństwa, a samo użytkowanie jest komfortowe i intuicyjne. Dzięki przyciskom szybkiej odpowiedzi, bot jest w stanie sprawnie pokierować rozmową, aby klient jak najszybciej znalazł rozwiązanie swojego problemu.

Chat na stronie internetowej Alior Banku

W pierwszej fazie wdrożenia chat jest dostępny w przeglądarce internetowej, na stronie internetowej Alior Banku w zakładce „Kontakt” oraz na wybranych podstronach informacyjnych. Trwają prace nad implementacją InfoNiny w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Zakres obsługi bota w przyszłości jest uzależniony od potrzeb klientów.

Przeczytaj

Komentarze (0)

Konto Jakże Osobiste
Konto Jakże Osobiste
Premia

500 zł

Karencja

Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.

3 lata

Warunki
  • 50 zł za otwarcie konta i wybranie 2 korzyści;
  • 50 zł za otwarcie Konta Jakże Osobistego na selfie;
  • 8 x 50 zł za otwarcie konta oraz za zalogowanie się min. raz do aplikacji mobilnej oraz wykonanie min. 5 transakcji kartą w każdym z 8 kolejnych miesięcy.

(czytaj więcej)

2x50 zł + 400 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część
Optimized with PageSpeed Ninja