#WPŁYWOWI to wspólne działania Banku BNP Paribas i agencji Havas Creative Network oraz Publicis Worldwide Poland. W jej ramach poprzez szereg działań podmioty zachęcają do dbania o czystość polskich rzek i jezior. Najnowszym jest wsparcie flisu po Wiśle załogi szkuty „Oskar Kolberg”, który wystartował 17 lipca. Jego integralną częścią będą pomiary zasolenia wody Wisły. Wyniki zostaną dołączone do mapy stanu powierzchniowych wód Polski.
„Nasz flis ma na celu ożywić i nadać mocy dyskusjom na temat Wisły w szerokim przekroju. W jego trakcie będziemy zwracać uwagę nie tylko na piękno samej rzeki i jej historyczną rolę jako jednego z głównych szlaków transportowych kraju w czasie polskiego złotego wieku, ale na jej obecną sytuację: w jakim jest stanie, jak jest wykorzystywana, czego jej potrzeba i co ludzie – zarówno mieszkańcy okolicznych terenów, jak i osoby przyjeżdżające nad Wisłę rekreacyjnie – mogą dla niej zrobić, tak, byśmy mogli z niej korzystać jeszcze przez długie lata” – mówi Wiktor Strumiłło, który objął stery szkuty.
Jeśli warunki na to pozwolą, flis będzie trwał do początku września. W jego czasie odbędą się spotkania z mieszkańcami miast znajdujących się na jego trasie. Szkuta ma być obecna również na trzech festiwalach filmowych: Dookoła wody Festival w Sandomierzu, BNP Paribas Dwa Brzegi w Kazimierzu Dolnym oraz Festiwal Wisły Włocławek, Toruń, Bydgoszcz. Spływ rozpoczął się w Małopolsce i będzie przebiegał w dół rzeki. Sama trasa liczy 1047 km, a przystanki uwzględniają zarówno duże ośrodki miejskie, jak i małe miejscowości.
„Rola wody i gospodarowania nią jest kluczowa dla naszej przyszłości jako ludzkości, dlatego powinna być przedmiotem naszej wspólnej troski. Jako bank wspieramy naszych Klientów we wszystkich dobrych decyzjach – a taką jest właśnie zadbanie o dobry stan rzek i jezior. Po uruchomieniu akcji #WPŁYWOWI działamy dalej na rzecz Wisły i innych polskich rzek i jezior, stąd też nasze zaangażowanie w historyczny spływ, a także w działania edukacyjne na trwających i nadchodzących festiwalach filmowych” – mówi Marek Zaborowski z Departamentu Komunikacji Marketingowej, który współkoordynuje akcję #WPŁYWOWI w Banku BNP Paribas.
Organizatorami flisu są Fundacja Code for Green oraz Narodowy Instytut Dziedzictwa.
680 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
680 zł
Bardzo łatwy