„Miasto ING” jest grą edukacyjną, którą bank zaprezentował na platformie gamingowej Roblox w 2022 roku. To rodzaj wirtualnego świata, w którym można zdobyć wiedzę dotyczącą podstaw oszczędzania, zarabiania oraz ogólnego zarządzania finansami. Projekt jest pierwszą inicjatywą bankową w Polsce na platformie Roblox. W roku 2023 rozszerzono go o moduł uczący bezpieczeństwa w sieci oraz o tryb multiplayer. Obecnie bank rozwija temat bezpieczeństwa w sieci poprzez Akademię Cyberbezpieczeństwa.
W czasie swojego funkcjonowania „Miasto ING” odwiedzono ponad 2,5 mln razy.
W ramach projektu odbyło się wydarzenie „Miasto ING – Zhakowany koncert w Roblox”. To pierwszy polski koncert na platformie. Podczas występu na wirtualnej scenie youtubera i wykonawcy o pseudonimie Palion w „Mieście ING” obecnych było ponad 55 tys. graczy. Inicjatywa została doceniona przez jury konkursu MIXX Awards Europe 2024. Zdobyła złoto w kategorii „In-Gaming Campaign” oraz srebro w dwóch kategoriach: „IInfluencer Marketing Campaign” i „Virtual Augmented Reality or New Technologies Campaign”. To jedyna polska kampania nagrodzona w konkursie.
MIXX Awards Europe jest konkursem organizowanym przez IAB, Związek Pracodawców Branży Internetowej. Nagradza się w nim najlepsze kampanie digitalowe, które mogą mieć pozytywny wpływ społeczny i stanowić inspirację dla innych.
do 500 zł + do 7%
Osoby nieposiadające konta od 01.06.2023.
od 01.04.2023
500 zł
Łatwy