Webinary dla przedsiębiorców od Santander Bank Polska zostały przygotowane z myślą o przedstawicielach sektora MŚP. Dzięki inicjatywie możliwa jest nie tylko edukacja przedsiębiorców, ale również ukazanie roli banku jako instytucji, która wspiera mały i średni biznes na każdym etapie jego prowadzenia. To już druga edycja webinarów z tej serii.
„Pierwsza edycja webinarów cieszyła się olbrzymim zainteresowaniem. Zawdzięczamy to zarówno tematyce spotkań, jak i wysokiej klasy ekspertom, którzy dzielili się swoja wiedzą i doświadczeniem. Byli to właściciele firm, inwestorzy, prawnicy, ale również wykładowcy i trenerzy. Mówiliśmy wtedy m.in. o tym, jak przygotować atrakcyjną ofertę, aby przyciągnąć klientów, jak wyróżnić się na rynku, by stać się rozpoznawalną marką oraz jak skutecznie komunikować się w świecie biznesu. Dla Santander Bank Polska to bardzo ważne, by poprzez projekty edukacyjne wspierać naszych klientów. Chcemy być dla małych i średnich przedsiębiorstw partnerem nie tylko finansowym, ale również dostarczać im fachową wiedzę, pomagać w założeniu, prowadzeniu oraz rozwoju firmy” – mówi Rafał Jakubowski, Dyrektor Obszaru Komunikacji i Doświadczenia Marki w Santander Bank Polska.
Nowa seria rusza 26 marca 2025 roku. Liczy sześć odcinków, które będą odbywać się co dwa tygodnie. Ostatni z nich bank przeprowadzi 4 czerwca. Udział w webinarach oprócz specjalistów z Santander Bank Polska wezmą również eksperci rynkowi, m.in. Artur Kurasiński, Ilona Przetacznik czy Paweł Hordyński.
Pierwszy webinar poświęcony będzie tematyce sztucznej inteligencji w biznesie. Tematyka wszystkich znajduje się na stronie internetowej banku. Tam również można dokonać zapisu na poszczególne spotkania.
1000 zł +6%
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.01.2023.
Od 01.01.2023
1000 zł
Łatwy