Już ponad dwa miesiące trwa pilotaż nowej usługi mBanku dla pierwszej grupy klientów. Bank zdecydował o udostępnieniu nowego rozwiązania kolejnym z nich. Nowa grupa licząca 450 tys. klientów będzie mogła przetestować również pierwsze udoskonalenia funkcji.
mOkazje zakupy wpisują się w ideę mBanku, który chce ułatwiać swoim klientom wykonywanie codziennych czynności. Z badań wynika, że blisko ¾ Polaków dokonuje zakupów w Internecie. Z tego powodu bank postanowił rozwinąć istniejącą już 10 lat funkcję mOkazje. Jej udoskonalenie, czyli mOkazje zakupy, pozwala dokonywać zamówień na produkty i oferty partnerów mBanku bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Bank umożliwia płatność za nie za pomocą darmowego przelewu z konta lub z karty kredytowej. Dane w formatce zamówienia zostaną automatycznie uzupełnione. Zakup wystarczy potwierdzić za pomocą PIN-u w aplikacji mobilnej.
Klienci objęci pilotażem usługi po zalogowaniu się do aplikacji znajdą ją w zakładce „Zakupy”. By dokonać zakupu, wystarczy dodać interesujące nas produkty do koszyka. W aplikacji bankowej dostępne są artykuły z m.in. kategorii: elektronika, gaming, małe AGD, dom i ogród, sport, turystyka. Ilość produktów jest ciągle uaktualniana we współpracy z Morele — partnerem mBanku.
mBank zapewnia, że już wkrótce mOkazje zakupy będą dostępne dla wszystkich klientów banku.
Źródło grafiki: mBank
870 zł + 7%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2021.
Od 01.01.2021
870 zł
Łatwy