Ideą kampanii “Bank Dobrych Decyzji” jest zachęcenie klientów do bliższego poznania instytucji, której przekazują oni swoje środki finansowe. Bank chce jednocześnie pokazać jak wiele ważnych idei i inicjatyw wspiera. A to, by powierzać swojej finanse instytucji, która wyznaje bliskie klientowi wartości, jest bardzo ważne.
“Zaufanie to jeden z kluczowych atrybutów dla Klientów wybierających bank. Ludzie, powierzając instytucji finansowej swoje oszczędności, bądź wiążąc się z nią 20-letnim kredytem, chcą mieć poczucie, że wybrali najlepiej, jak mogli. Bank BNP Paribas buduje to zaufanie na bardzo wielu płaszczyznach, a kampania Bank Dobrych Decyzji ma to podkreślić. Przedstawiamy się w niej nie tylko jako odpowiedzialna i profesjonalnie zarządzana organizacja, ale również jako podmiot, który podziela wartości ze swoimi Klientami” – mówi Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.
W ramach kampanii oprócz spotów telewizyjnych pojawią się również kampanie display i komunikacja w mediach społecznościowych banku. W tych działaniach stawiane będą pytania „Jakie decyzje podejmuje mój bank?”. Odpowiedzi na nie będą różnorodne, tak jak różni są klienci banku. Ma to również podkreślić ilość różnych inicjatyw, w które angażuje się Bank BNP Paribas. Dzięki temu jest to właściwe miejsce dla każdego.
“Platforma Bank Dobrych Decyzji dotyka zarówno ważnych aspektów biznesowych, takich jak rezygnacja z finansowania przemysłu węglowego, tytoniowego czy futrzarskiego, ale mówi przede wszystkim o naszym realnym wpływie na otaczającą rzeczywistość. Tym co dla Klientów ważne w ich najbliższym otoczeniu. Choćby dzięki takim naszym programom, jak Misja Edukacja, już ponad 100 tys. dzieci poszerzyło swoją wiedzę o finansach. Pomogliśmy także ponad 1000 lokalnym organizacjom i fundacjom. Głęboko wierzymy, że rola biznesu nie ogranicza się do zwiększania zysków czy podnoszenia jakości usług. Jako część społeczeństwa, firmy powinny aktywnie przyczyniać się do tworzenia przyjaznego otoczenia i dawać innym dobry przykład” – podsumowuje Darek Maciołek.
Spoty będą emitowane od 3 kwietnia 2024 roku w telewizji, na platformach VOD oraz na YouTube. Od tego terminu działania będą prowadzone również w social mediach. Kampanię przygotowała agencja Publicis Worldwide Poland. Za zakup mediów odpowiada Havas Media Poland.
620 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
70 zł i 2 x 275 zł
Łatwy