zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Nowa kampania marketingowa Banku BNP Paribas. Bank Dobrych Decyzji

Nowa kampania marketingowa Banku BNP Paribas. Bank Dobrych Decyzji

3 kwi 2024 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Startuje nowa kampania marketingowa Banku BNP Paribas. W jej ramach bank pokaże, na jak wiele ważnych kwestii ma wpływ instytucja odpowiedzialna społecznie.

Zachęta do poznania banku

Ideą kampanii “Bank Dobrych Decyzji” jest zachęcenie klientów do bliższego poznania instytucji, której przekazują oni swoje środki finansowe. Bank chce jednocześnie pokazać jak wiele ważnych idei i inicjatyw wspiera. A to, by powierzać swojej finanse instytucji, która wyznaje bliskie klientowi wartości, jest bardzo ważne.

“Zaufanie to jeden z kluczowych atrybutów dla Klientów wybierających bank. Ludzie, powierzając instytucji finansowej swoje oszczędności, bądź wiążąc się z nią 20-letnim kredytem, chcą mieć poczucie, że wybrali najlepiej, jak mogli. Bank BNP Paribas buduje to zaufanie na bardzo wielu płaszczyznach, a kampania Bank Dobrych Decyzji ma to podkreślić. Przedstawiamy się w niej nie tylko jako odpowiedzialna i profesjonalnie zarządzana organizacja, ale również jako podmiot, który podziela wartości ze swoimi Klientami” – mówi Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Forma promocji

W ramach kampanii oprócz spotów telewizyjnych pojawią się również kampanie display i komunikacja w mediach społecznościowych banku. W tych działaniach stawiane będą pytania „Jakie decyzje podejmuje mój bank?”. Odpowiedzi na nie będą różnorodne, tak jak różni są klienci banku. Ma to również podkreślić ilość różnych inicjatyw, w które angażuje się Bank BNP Paribas. Dzięki temu jest to właściwe miejsce dla każdego.

“Platforma Bank Dobrych Decyzji dotyka zarówno ważnych aspektów biznesowych, takich jak rezygnacja z finansowania przemysłu węglowego, tytoniowego czy futrzarskiego, ale mówi przede wszystkim o naszym realnym wpływie na otaczającą rzeczywistość. Tym co dla Klientów ważne w ich najbliższym otoczeniu. Choćby dzięki takim naszym programom, jak Misja Edukacja, już ponad 100 tys. dzieci poszerzyło swoją wiedzę o finansach. Pomogliśmy także ponad 1000 lokalnym organizacjom i fundacjom. Głęboko wierzymy, że rola biznesu nie ogranicza się do zwiększania zysków czy podnoszenia jakości usług. Jako część społeczeństwa, firmy powinny aktywnie przyczyniać się do tworzenia przyjaznego otoczenia i dawać innym dobry przykład” – podsumowuje Darek Maciołek.

Spoty będą emitowane od 3 kwietnia 2024 roku w telewizji, na platformach VOD oraz na YouTube. Od tego terminu działania będą prowadzone również w social mediach. Kampanię przygotowała agencja Publicis Worldwide Poland. Za zakup mediów odpowiada Havas Media Poland.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie
Premia

500 zł

Karencja

Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.

12 miesięcy

Warunki
  • 80 zł za otwarcie konta z kartą i wykonanie 2 płatności kartą na dowolną kwotę;
  • 3×160 zł wydanie min. 350 zł kartą, min. 300 zł Blikiem i zapewnienie min. 1200 zł wpływów w kwietniu, maju i czerwcu.

(czytaj więcej)

500 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część