
Ostatnie tygodnie to okres wzmożonego ruchu w obszarze zmian w bankowych aplikacjach mobilnych. Niedawno nową wersję swojego rozwiązania zaprezentował Alior Bank. Zaledwie wczoraj z kolei opisywaliśmy na ZgarnijPremię zmiany, które w swoich systemach bankowości elektronicznej wprowadził Bank Pocztowy. O tym, że modyfikacje mogą wywołać początkową dezorientację wśród klientów wie Nest Bank. By ich uspokoić, na swojej stronie internetowej opublikował informację związaną z nimi.
Instytucja poinformowała o zaktualizowaniu bankowej aplikacji mobilnej do wersji 4.9. Co się z tym wiąże, po jej dokonaniu zmieni się wygląd ekranu logowania do systemu. Bank zdaje sobie sprawę, że może to wywołać niepokój klientów. Instytucje finansowe często informują bowiem o fałszywych aplikacjach bankowych, które tworzą oszuści. Chcą wykorzystać podobieństwo do autentycznych rozwiązań, by pozyskać dane logowania klientów.
Nest Bank uspokaja, informując o tym, że najnowsza zmiana wynika z wyżej wspomnianej aktualizacji i jest działaniem banku. Co więcej, samo logowanie ma przebiegać tak jak dotychczas, a aplikacja mobilna nie będzie wymagać ponownej aktywacji. Nie zmieni się również wygląd jej pozostałych ekranów.
Bank apeluje jednak, by jego aplikacje pobierać wyłącznie z oficjalnych sklepów. Przypomina także, że sam nigdy nie wysyła linków do jej ściągnięcia ani żadnych plików instalacyjnych.
Źródło grafiki: Nest Bank
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy