zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Elektroniczna wizytówka pracownika wzmocni bezpieczeństwo klientów VeloBanku

Elektroniczna wizytówka pracownika wzmocni bezpieczeństwo klientów VeloBanku

4 grudnia 2024 (Aktualizacja 04.12.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Coraz częściej klienci mają wątpliwości, czy telefon z banku jest nim rzeczywiście. W VeloBanku pomoże to zweryfikować elektroniczna wizytówka pracownika.

Vishing coraz bardziej groźny

Zjawisko podszywania się przestępców pod osoby publiczne, które wzbudzają zaufanie, jest określane jako Vishing. Oszuści są w stanie uwiarygodnić się, wykorzystując istniejący numer banku. Udając jego pracownika, starają się namówić go do konkretnych działań (np. instalacji zainfekowanej aplikacji), które mogą poskutkować utratą pieniędzy z konta bankowego. Elektroniczna wizytówka pracownika to rozwiązanie, które skutecznie zweryfikuje tożsamość doradcy VeloBanku.

Elektroniczna wizytówka pracownika

Podczas rozmowy telefonicznej funkcjonalność pozwala na weryfikacje danych pracownika VeloBanku. Są one wysyłane w formie powiadomienia PUSH na aplikację mobilną banku w telefonie klienta. W ten sposób klienci zyskują pewność, że rozmawiają z bankowym doradcą. Co więcej, ta forma weryfikacji może również zastąpić podanie przez klienta swoich danych wrażliwych. Zamiast tego klient może potwierdzić swoją tożsamość autoryzacją w aplikacji mobilnej.

„Cyberbezpieczeństwo i komfort klientów są dla nas priorytetem. Kolejne wdrożone rozwiązanie podnosi poziom poufności w kontakcie z konsultantami VeloBanku, a tym samym satysfakcję z bankowania w świecie bardziej velo. Każdego dnia wykorzystujemy technologię, by umacniać naszą pozycję w gronie liderów cyfryzacji sektora bankowego w Polsce. Czas wzmożonego ruchu w branży e-commerce, a tym samym znacznej liczby transakcji, jakie realizujemy zdalnie, to doskonała okazja, aby jak najczęściej rozmawiać z klientami o tym, w jaki sposób dbamy o ich finanse poprzez podnoszenie poziomu bezpieczeństwa codziennego korzystania z naszych produktów” – podkreśla Marek Korulczyk, zastępca dyrektora w departamencie bezpieczeństwa w VeloBanku.

To kolejna z funkcji, która zwiększa bezpieczeństwo klientów VeloBanku. Już w kwietniu pisaliśmy o weryfikacji behawioralnej, która „uczy się” sposobu korzystania przez klienta z bankowości elektronicznej. W przypadku wątpliwości system może zablokować podejrzaną aktywność, by nie doszło do kradzieży środków.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

VeloKonto
VeloKonto
Premia

650 zł +6,5%

Karencja

Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.

od 31.12.2022

Warunki
  • 60 zł za założenie VeloKonta z VeloSkarbonką i płatności bezgotówkowe (kartą do konta lub BLIKiem);
  • 540 zł (5% zwrotu) za płatności miesięcznie przez pół roku, przy zapewnieniu min. 2 000 zł wpływów miesięcznie;
  • 50 zł za skorzystanie z Programu Poleceń.

(czytaj więcej)

600 zł + 50 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część