Polska to pierwszy kraj w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym Klarna udostępniła usługę cashback. Klientom platformy zapewni to realne oszczędności podczas zakupów.
Klarna konsekwentnie stawia na rozwój swojej aplikacji zakupowej. W tym celu uruchomiła w Polsce, jako w jedynym kraju z regionu CEE (Europy Środkowo-Wschodniej) usługę cashback. W tym samym czasie rozwiązanie zadebiutowało także w Danii i Norwegii. Już wcześniej znane było wśród niektórych marek Europy Zachodniej, gdzie realnie przyczyniło się do wzrostu poziomu sprzedaży.
„Wprowadzenie opcji cashback w aplikacji Klarny to naturalny kierunek naszego dalszego rozwoju, który pozwala nie tylko poszerzać doświadczenia zakupowe konsumentów, ale także budować dla nich wartość dodaną i wzmacniać lojalność wobec ich ulubionych marek. Cały czas koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby użytkowników. Cashback Klarny to jeden z najhojniejszych tego typu programów na polskim rynku – użytkownik aplikacji może liczyć nawet na 11 proc. zwrotu za zakupy, co czyni ofertę wyjątkowo konkurencyjną” – powiedział Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarnie.
Na start w Polsce, cashback w aplikacji Klarna jest dostępny u kilkudziesięciu partnerów handlowych. Wśród nich znajdują się marki takie jak: Sinsay, eObuwie, Notino, Pyszne.pl czy Zalando-Lounge. Co ważne, nie ma minimalnej kwoty zamówienia, które kwalifikuje transakcję do usługi cashback. Środki z cashbacku zebrane za zakupy w aplikacji Klarna trafiają automatycznie na „Klarna saldo”. Użytkownik decyduje, jak je wykorzystać – może przeznaczyć je na kolejne zakupy lub wypłacić na swoje konto bankowe.
„Warunkiem skorzystania z oferty cashback jest dokonanie zakupów za pośrednictwem naszej aplikacji oraz posiadanie wewnętrznego rachunku tzw. Klarna Saldo. Środki z cashbacku będą automatycznie gromadzone właśnie na nim. Co istotne, samo posiadanie rachunku jest całkowicie bezpłatne, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami czy zobowiązaniami, a jego założenie zajmuje kilka minut” – dodała Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz, CEE Klarna Media Manager.
Usługa ma przynosić korzyści zarówno dla konsumentów, jak i sprzedawców. Dzięki uczestnictwu w usłudze sprzedający mogą liczyć na większą lojalność klientów, a w efekcie na wzrost sprzedaży. Skorzystanie z usługi ze strony sprzedawców nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Wystarczy dołączyć do programu afiliacyjnego Klarny.
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
Dla osób poniżej 26 roku życia:
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy