zgarnijpremie.pl » Recenzje » Konta osobiste - recenzje » Aplikacja mobilna Banku Millennium – nowy wymiar zarządzania finansami osobistymi.

Aplikacja mobilna Banku Millennium – nowy wymiar zarządzania finansami osobistymi.

14 kwietnia 2022 (Aktualizacja 21.04.2022) Komentarze ok. 7 minut czytania Oceń!
Oceń:
Wojciech Wojtczak
Wojciech Wojtczak – redaktor portalu Zgarnijpremie.pl. Absolwent Dolnośląskiej Szkoły …
[email protected]

Aplikacja mobilna Banku Millennium uznawana jest powszechnie za jedną z najnowocześniejszych na rynku. Nie bez przyczyny Bank Millennium został wyróżniony w rankingu Złoty Bankier 2020 za w kategorii „najlepsza Innowacja FinTech” za usługę Autopay.

Aplikacja mobilna Banku Millennium

aplikacja mobilna banku millennium

Załóż Konto 360° poprzez aplikację mobilną!

W pierwszej kolejności powinniśmy odwiedzić sklep z aplikacjami Google Play (dla użytkowników telefonów z Androidem) lub App Store (dla posiadaczy urządzeń firmy Apple) i pobrać aplikację mobilną Banku Millennium.

Następnie uruchamiamy aplikację i przystępujemy do wypełniania elektronicznego wniosku o otwarcie rachunku. Już na samym początku będziemy mogli wybrać w jaki sposób chcemy ostatecznie zawrzeć umowę o konto. Do dyspozycji mamy wizytę w oddziale, wizytę kuriera, który dostarczy nam dokumenty wraz z kartą lub sposób w 100% online. W tym ostatnim sposobie umowę podpiszemy online za pomocą kodu sms, a karta do konta dotrze do nas listem zwykłym. Warto pamiętać, że przy opcji online choć zaraz po zakończeniu procesu możemy cieszyć się otwartym kontem, to i tak bank zobowiązuje nas do udania się do dowolnej placówki Banku Millennium w celu potwierdzenia naszej tożsamości oraz ustawienia limitów transakcji. Mamy na to 3 miesiące od otwarcia rachunku.

aplikacja mobilna banku millennium

Wracając do samego procesu zakładania konta, na pewnym momencie zostaniemy poproszeni o wykonanie zdjęcia dowodu osobistego (z obu stron), a następnie o wykonanie kilku zdjęć własnej twarzy (pod różnymi kątami). Ma to na celu potwierdzenia naszej tożsamości z danymi podanymi w formularzu. Taka weryfikacja może potrwać kilka minut. Jeśli będzie pozytywna, to wówczas przejdziemy dalej, gdzie podamy dane z anszego dowodu osobistego, ustawimy tymczasowe hasło do pierwszego logowania do konta oraz finalnie zawrzemy umowę o prowadzenie rachunku. Aktywacja  konta nastąpi poprzez pierwsze logowanie do konta za pomocą otrzymanego drogą SMS MilleKodu.

Konta i płatności

To najbardziej podstawowa funkcja, bez której nie dałoby się wykonywać najważniejszych operacji na naszym rachunku, tj. przyjmowanie środków (np. wypłata pensji) oraz wykonywanie przelewów (np. płatności za rachunki). Przypomnijmy, że posiadacz Konta 360° ma do dyspozycji nieograniczoną ilość darmowych przelewów internetowych w złotówkach. Tzw. przelewy natychmiastowe, które skutkują błyskawicznym transferem środków na wskazane konto zewnętrzne to koszt 5 zł każdorazowo.

Dla posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych przydatną funkcją jest podgląd stanu tych kont. Co prawda nie użyjemy jednej aplikacji do wykonywania operacji na wszystkich kontach z różnych banków, ponieważ są to jednak produkty konkurencyjnych instytucji, ale taki podgląd da nam przynajmniej błyskawiczny ogląd na całe nasze finanse. Obecnie za pomocą jednej aplikacji podejrzy stan nasze konta w banku: ING Banku Śląskim, mBanku, Alior Banku, Santander Banku Polska, PKO BP oraz Banku Pekao.

Aplikacje banków są cały czas rozwijane. Obecnie sami możemy zlecić wiele czynność związanych z obsługą rachunku, które kiedyś można było wykonać wyłącznie w oddziale banku. Dzisiaj wizyta w placówce jest najczęściej konieczna w sytuacjach związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem naszego konta. Za pomocą aplikacji Banku Millennium samodzielnie zwiększymy lub zmniejszymy limity dziennych transakcji (krajowych, zagranicznych, internetowych, etc.), wykonamy płatności podatkowe (ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Celny, etc.), ustawianie zleceń stałych (np. dla cyklicznych opłat na tę samą kwotę), i oczywiście prześledzimy wszystkie transakcje w historii rachunku.

Karty płatnicze

Zakładając konto osobiste wydaje nam się oczywiste, że otrzymamy do niego również kartę płatniczą, dzięki której zapłacimy za zakupy w sklepie, czy wybierzemy gotówkę z bankomatu. Tymczasem warto mieć świadomość, że choć rachunek osobisty oraz karta debetowa najczęściej występują razem, to są to tak naprawdę dwa osobne produkty bankowe. W zależności od potrzeb możemy posiadać kilka kart płatniczych (np. jeśli współdzielimy konto z inną osobą) oraz kredytowych.

Wszystkimi posiadanymi kartami oczywiście wygodnie możemy zarządzać z poziomu aplikacji mobilnej. Możemy zrobić z nimi niemal wszystko. Zwiększyć, lub zmniejszyć limity transakcji, limity debetowe, zastrzec kartę (np. w przypadku jej zagubienia), zawnioskować o wyrobienie duplikatu. W przypadku posiadania karty kredytowej Banku Millennium mamy możliwość kontrolowania jej zadłużenia oraz szybkiej spłaty z podstawowego rachunku, np. przed upływem okresu bezodsetkowego tak, aby nie ponosić dodatkowych kosztów.

Lokaty, konta oszczędnościowe, pożyczki, płatności BLIK i inwestycje

Aplikacja moblina jest nie tylko narzędziem do zarządzania posiadanymi już produktami bankowymi, ale jest również swoistym marketem wirtualnym, za pomocą którego możemy wnioskować o inne produkty i usługi banku.

Jedną z ważniejszych kategorii produktów są produkty dedykowane naszym oszczędnościom. Za pomocą aplikacji możemy zarządzać kontami oszczędnościowymi (w tym promocyjnym Kontem Oszczędnościowym Profit), czy lokatami. Każdy bank w swoim portfolio posiada kilka rodzajów tego depozytu. Są to najczęściej najpopularniejsze lokaty terminowe, lokaty internetowe, strukturyzowane, progresywne, walutowe i no właśnie, lokaty mobilne. Lokaty mobilne, jak sama nazwa wskazuje możemy założyć wyłącznie za pomocą aplikacji.

Naprawdę różne sytuacje w życiu mogą nas zaskoczyć. Termin „pożyczka” wielu z nam kojarzy się negatywnie, z problemami oraz koniecznością zadłużenia się w jednej z wielu reklamujących się w telewizji firm pożyczkowych. Dzięki aplikacji w trudniejszej sytuacji finansowej możemy zaciągnąć pożyczkę w banku, w którym posiadamy konto. Możemy oczywiście zarządzać tym zobowiązaniem i zaplanować sobie jego regularną spłatę.

Dla osób, które nie mają problemów finansowych, a wręcz nie wiedzą, co zrobić z nadmiarem środków aplikacja mobilna Banku Millennium umożliwia otwieranie Funduszy Inwestycyjnych, zakładanie Planów Regularnego Oszczędzania oraz Programów Inwestycyjno-ubezpieczeniowych.

Aplikacja mobilna jest dodatkowo niezbędnym narzędziem, aby korzystać ze zdobywającej coraz większą popularność usługi płatniczej BLIK.

Bezpieczeństwo i funkcje dodatkowe

Bank Millennium oraz udostępniona aplikacja mobilna posiada najnowsze standardy zabezpieczeń przed atakami cyfrowymi. Poza standardowym 4-cyfrowym pinem możemy wybrać uruchomienie aplikacji za pomocą odcisku naszego palca. Dzięki temu rozwiązaniu możemy mieć pewność, że nikt niepowołany nie dostanie się do naszego konta w banku.

Jeśli troszczymy się o nasze bezpieczeństwo, ale lubimy wygodę, to bez zbędnych formalności wykupimy zarówno ubezpieczenie OC/AC oraz ubezpieczenie turystyczne za pomocą aplikacji. Na etapie wnioskowania o konto zostaniemy również poinformowani o możliwości wykupienia dodatkowego ubezpieczenia Pakiet Bezpieczeństwa oraz Pakiet Bardzo Pomocny. Ten pierwszy zakłada m.in. zwrot do 1000 zł za utracone z konta środki, a ten drugi pomoc medyczną, IT oraz domową do 7 interwencji w roku.

Dla miłośników nowinek technologicznych miłą informacją jest możliwość integracji aplikacji mobilnej z zegarkami typu Smart Watch. Bez problemu połączymy się z takimi urządzeniami jak: Samsung Gear 2, Sony SmartWatch 2, Apple Watch lub z zegarkami typu Wear OS.

Usługa AutoPay

Dzięki temu rozwiązaniu kierowcy posiadający aplikację mobilną Millennium mogą dokonywać opłat za autostrady bez zatrzymywania się na bramkach. Takimi możliwościami do tej pory cieszyli się głównie zawodowi kierowcy posiadający dodatkowe urządzenia w swoich pojazdach. Duży plus za wygodę oraz bezpieczeństwo! Bank Millennium jest na razie jedynym bankiem, który opracował takie rozwiązanie, co przyczyniło się do zdobycia wspomnianej na początku nagrody Złotego Bankiera 2020 w kategorii „najlepsza innowacja FinTech”.

Podsumowanie

W zasadzie jedyną funkcją, której może brakować zwłaszcza osobom często podróżującym to funkcja wymiany walut. Gdyby Bank Millennium uzupełnił aplikację mobilną o to narzędzie, to można by zaryzykować stwierdzenie, że mamy do czynienia z „idealną aplikacją mobilną” 🙂 Już teraz jednak „apka” od Millennium nadążając za najnowszymi trendami i rozwiązaniami technologicznymi wysuwa się na prowadzenie wśród najlepszych narzędzi do zarządzania finansami osobistymi!

Podstawowe opłaty

UsługaOpłataWarunki
Utrzymanie Konta 360°8 zł0 zł jeśli w miesiącu zapewnisz min. 1000 zł wpływu i wykonasz przynajmniej 1 transakcję bezgotówkową na dowolną kwotę
Utrzymanie karty VISA7 zł0 zł jeśli w miesiącu zapewnisz min. 1000 zł wpływu i wykonasz przynajmniej 1 transakcję bezgotówkową na dowolną kwotę
Przelewy internetowe zwykłe0 złnie dotyczy
Przelewy ekspresowe5 złnie dotyczy
Wypłaty z bankomatów obcych w kraju1 – 5 zł1 zł w przypadku maszyn Santander Banku Polska i Planet Cash. 5 zł u innych operatorów.
Wypłaty z bankomatów za granicą5 zł / 2,5%5 zł w krajach EOG. Poza tą strefą 2,5% od podejmowanej kwoty, ale nie mniej niż 9 zł.
Nie przegap

Komentarze (0)

Konto Millennium 360°
Konto Millennium 360°
Utrzymanie konta

Bezwarunkowo darmowy rachunek

0 zł

Utrzymanie karty

0 zł za min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM w miesiącu (w przypadku młodych wystarczy 1 transakcja)

  • 11 zł dla dorosłych
  • 5 zł dla osób do 26 roku życia

0-11 zł

Wypłata z bankomatów obcych

1 zł w przypadku maszyn Santander Banku Polska i Planet Cash. 5 zł u innych operatorów (0 zł za spełnienie warunku darmowej karty płatniczej)

0-5 zł

Czy premia?
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

650 zł +6,25%

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część