Karta Pupil to nowy produkt w Banku BNP Paribas, który opisywaliśmy niedawno na ZgarnijPremię. Rozwiązanie oferujące szereg benefitów związanych z usługami i produktami dla zwierząt jest dostępne dla klientów banku od 8 września. Tydzień później wystartowała nowa kampania marketingowa o nazwie „To musi być miłość”. Jej bohaterem jest właśnie Karta Pupil.
Działania marketingowe obejmują całą Polskę. Kampania będzie obecna zarówno w telewizji i Internecie, jak i w warszawskim metrze, kinach Cinema City i Helios oraz na nośnikach OOH. W jej ramach przygotowano specjalne spoty, które można obejrzeć na kanale YouTube Banku BNP Paribas. Ważnym elementem kampanii jest współpraca z influencerami, dla których zwierzęta to towarzysz codzienności.
„Relacja człowieka ze zwierzęciem to jedna z najpiękniejszych i najbardziej autentycznych form miłości. Karta Pupil powstała, by docenić i wspierać tę więź. Dzięki niej opiekunowie zwierząt mogą korzystać nie tylko z nowoczesnych płatności, lecz także z benefitów, które ułatwiają codzienną troskę o pupila. Kampania „To musi być miłość” pokazuje, że opieka nad zwierzęciem to więcej niż obowiązek – to źródło emocji i radości”– mówi Małgorzata Witkowska, menadżerka Zespołu Komunikacji Marketingowej Klienta Indywidualnego Banku BNP Paribas.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Publicis Warsaw, za zakup mediów Havas Media, a działania PR prowadzi 38 Content Communication.
Źródło grafiki: Bank BNP Paribas
720 zł
Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 19.05.2023.
19.05.2023
+200 zł w Programie Bezcenne Chwile
100 zł + 620 zł
Łatwy