zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Historie klientów biznesowych Banku BNP Paribas w ogólnoeuropejskiej kampanii

Historie klientów biznesowych Banku BNP Paribas w ogólnoeuropejskiej kampanii

11 czerwca 2024 (Aktualizacja 11.06.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

„For those who move the world” to nazwa najnowszej kampanii marketingowej Banku BNP Paribas. Historie transformacji biznesowej klientów banku zobaczą odbiorcy z całej Europy.

Bank odpowiedzialny społecznie

BNP Paribas to bank z ponad 200-letnią historią. Należy do największych przedsiębiorstw w Europie i na świecie. Zgodnie z rankingiem Standard’s & Poor’s znajduje się w gronie sześciu najbardziej solidnych banków świata. Strategia operacyjna banku dla klientów biznesowych zakłada tworzenie zintegrowanych rozwiązań finansowych i stymulowanie wzrostu ich wydajności. Jednocześnie bank nie zapomina o przestrzeganiu zasad zrównoważonego rozwoju.

„For those who move the world”

Podkreśleniem roli banku w rozwoju jego klientów biznesowych w całej Europie jest najnowsza kampania marketingowa. „For those who move the world” ukazuje rozwój i transformację wybranych europejskich przedsiębiorstw. To podmioty, które dzięki innowacyjnym strategiom, modelom biznesowym i bankowemu wsparciu wytyczyły kierunek zmian i rozwoju w swoich branżach.

„W BNP Paribas stawiamy na współpracę opartą na transparentności, partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Zależy nam, aby działania, zarówno nasze, jak i naszych Klientów, realizowane były w duchu zrównoważonego rozwoju. Z przekonaniem wspieramy firmy, którym te wartości są bliskie, pomagając im w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych. Wierzymy, że historie ich sukcesu mogą stanowić inspirację do wdrażania innowacji i podejmowania odważnych kroków w kierunku zrównoważonego rozwoju dla innych przedsiębiorstw” – mówi Agnieszka Wolska, Wiceprezeska Zarządu Banku BNP Paribas w Obszarze Bankowości MŚP i Korporacyjnej.

Polskie akcenty kampanii

Kampania skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji. Jej celem jest ukazanie korzyści, które niesie transformacja przeprowadzona z doświadczonym finansowym partnerem. Nie zabraknie w niej również polskich akcentów. Jednymi z pierwszych przykładów współpracy z Bankiem BNP Paribas będą historie Grupy Śnieżka, marki Brubeck oraz firmy Contec.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie
Premia

do 670 zł

Karencja

Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 08.12.2023.

od 08.12.2023

Warunki
  • 150 zł do Biedronki za otwarcie konta z kartą i aktywowanie go;
  • 220 zł za wpływy min. 1300 zł oraz wykonanie min. 5 płatności BLIK o łącznej wartości min. 200 zł (w lutym i marcu lub marcu i kwietniu);
  • 300 zł za wpływy min. 1300 zł oraz wykonanie min. 5 płatności kartą o dowolnej wartości (w maju, czerwcu i lipcu lub czerwcu, lipcu i sierpniu).

(szczegóły)

150 zł/220 zł/300 zł

Poziom trudności

Średni

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część