Comarch ERP Optima jest najpopularniejszym w kraju oprogramowaniem do zarządzania małą i średnią firmą. Ponieważ wielu klientów korporacyjnych banku korzysta również z oprogramowania Comarch, bank finalizuje działania zmierzające do synchronizacji obu usług.
Klienci, którzy korzystają z Comarch ERP Optima w wersji chmurowej, mogą skorzystać z integracji już od 8 marca. Funkcjonalność dla użytkowników wersji desktopowej będzie dostępna od 14 marca.
Synchronizacja umożliwia wykonywanie wybranych operacji bankowych bezpośrednio z systemu Comarch, bez konieczności logowania się do banku. Do najpopularniejszych z nich należy zlecanie przelewów i pobieranie historii operacji. Funkcjonalność ta zmniejsza czas wykonywania operacji i ogranicza ryzyko popełnienia błędu. Dane przekazywane między systemami są szyfrowane i przesyłane w sprawdzonej technologii webservices.
Nowa usługa wiąże się z miesięczną opłatą, której koszt to 100 zł. Dodatkowo pobierana jest jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 500 zł brutto. Opłata za wydanie certyfikatu jest zależna od stosowanej metody autoryzacji.
By aktywować usługę, użytkownik musi wypełnić Wniosek o aktywację usługi iPKO biznes Integra ERP w iPKO biznes. Następnie użytkownik będący administratorem iPKO Biznes powinien samodzielnie skonfigurować uprawnienia do usługi Integra.
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy