Comarch ERP Optima jest najpopularniejszym w kraju oprogramowaniem do zarządzania małą i średnią firmą. Ponieważ wielu klientów korporacyjnych banku korzysta również z oprogramowania Comarch, bank finalizuje działania zmierzające do synchronizacji obu usług.
Klienci, którzy korzystają z Comarch ERP Optima w wersji chmurowej, mogą skorzystać z integracji już od 8 marca. Funkcjonalność dla użytkowników wersji desktopowej będzie dostępna od 14 marca.
Synchronizacja umożliwia wykonywanie wybranych operacji bankowych bezpośrednio z systemu Comarch, bez konieczności logowania się do banku. Do najpopularniejszych z nich należy zlecanie przelewów i pobieranie historii operacji. Funkcjonalność ta zmniejsza czas wykonywania operacji i ogranicza ryzyko popełnienia błędu. Dane przekazywane między systemami są szyfrowane i przesyłane w sprawdzonej technologii webservices.
Nowa usługa wiąże się z miesięczną opłatą, której koszt to 100 zł. Dodatkowo pobierana jest jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 500 zł brutto. Opłata za wydanie certyfikatu jest zależna od stosowanej metody autoryzacji.
By aktywować usługę, użytkownik musi wypełnić Wniosek o aktywację usługi iPKO biznes Integra ERP w iPKO biznes. Następnie użytkownik będący administratorem iPKO Biznes powinien samodzielnie skonfigurować uprawnienia do usługi Integra.
500 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023.
Od 01.01.2023
Do 500 zł zwrotu
Łatwy