Comarch ERP Optima jest najpopularniejszym w kraju oprogramowaniem do zarządzania małą i średnią firmą. Ponieważ wielu klientów korporacyjnych banku korzysta również z oprogramowania Comarch, bank finalizuje działania zmierzające do synchronizacji obu usług.
Klienci, którzy korzystają z Comarch ERP Optima w wersji chmurowej, mogą skorzystać z integracji już od 8 marca. Funkcjonalność dla użytkowników wersji desktopowej będzie dostępna od 14 marca.
Synchronizacja umożliwia wykonywanie wybranych operacji bankowych bezpośrednio z systemu Comarch, bez konieczności logowania się do banku. Do najpopularniejszych z nich należy zlecanie przelewów i pobieranie historii operacji. Funkcjonalność ta zmniejsza czas wykonywania operacji i ogranicza ryzyko popełnienia błędu. Dane przekazywane między systemami są szyfrowane i przesyłane w sprawdzonej technologii webservices.
Nowa usługa wiąże się z miesięczną opłatą, której koszt to 100 zł. Dodatkowo pobierana jest jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 500 zł brutto. Opłata za wydanie certyfikatu jest zależna od stosowanej metody autoryzacji.
By aktywować usługę, użytkownik musi wypełnić Wniosek o aktywację usługi iPKO biznes Integra ERP w iPKO biznes. Następnie użytkownik będący administratorem iPKO Biznes powinien samodzielnie skonfigurować uprawnienia do usługi Integra.
Całkowita wartość puli nagród przewidzianych przez Organizatora w Loterii wynosi 1.094 291,00 zł. Wszystkie rodzaje nagród to:
Toyota RAV4 Plug-In
Do loterii przystąpisz jeśli:
brak
Możesz zgłosić się do 31.10.2025, jeśli posiadasz konto w Banku PKO BP wraz z kartą VISA.
Następnie korzystaj z karty, aby zdobywać losy w loterii:
Losowania odbywają się według podanego w regulaminie loterii harmonogramu.
Loteria
Łatwy