Przelew na telefon BLIK to usługa pozwalająca przesyłać pieniądze pomiędzy rachunkami bankowymi za pomocą podania jedynie numeru telefonu odbiorcy. Warunkiem skorzystania z tej usługi jest posiadanie zarejestrowanego numeru telefonu w usłudze BLIK. W Nest Banku można to zrobić z poziomu ustawień w aplikacji mobilnej w zakładce BLIK.
Główną zaleta przelewu BLIK przy wykorzystaniu telefonu jest prostota i bezpieczeństwo. W przypadku pojawienia się konieczności szybkiego przelania środków nie trzeba podawać 26-cyfrowego numeru konta odbiorcy, a jedynie jego numer telefonu. Nie jest wymagane podawanie dodatkowych danych. Zlecenie przelewu zostaje zrealizowane natychmiastowo, a odbiorca przelewu otrzyma powiadomienie w ciągu max. kilku minut. Jest to możliwe rozliczane, ponieważ są one realizowane w sposób natychmiastowy w systemie Express Elixir. Przelewy na telefon BILIK są darmowe!
Wystarczy w aplikacji mobilnej wybrać BLIK -> Przelew na telefon BLIK, uzupełnić dane odbiorcy i potwierdzić przelew. Jeśli odbiorca powiązany numer telefonu z usługo to od razu otrzyma przelane środki.
Jeśli dany numer telefonu jest zarejestrowany w ustawieniach aplikacji, w zakładce BLIK to użytkownik nie musi już nic więcej robić, aby odebrać przelew. Środki pojawią się od razu na jego koncie.
UWAGA: W przypadku posiadania kilku kont bankowych należy upewnić się, w którym został powiązany numer telefonu do odbierania przelewów na telefon BLIK. Może się okazać, że przelew zostanie zaksięgowany na inne konto.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy