Wprowadzona zmiana ma zastosowanie dla wszystkich klientów banku od 24 marca 2024 roku. Od tego dnia zmienia się sposób logowania do bankowości internetowej, ale tylko w przypadku korzystania z niezaufanych przeglądarek. W przypadku, gdy dana przeglądarka nie została wcześniej dodana w bankowości internetowej do listy przeglądarek zaufanych lub gdy klient korzysta z niej po raz pierwszy, zostanie on poproszony o dodatkową weryfikację tożsamości.
Bank może użyć do tego celu metody wysłania kodu sms lub powiadomienia w aplikacji mobilnej. Jest to zależne od tego, czy klient korzysta również z aplikacji bankowej. Po pozytywnym przejściu weryfikacji klient będzie miał możliwość dodania danej przeglądarki do listy zaufanych. Sytuacja nie będzie mieć miejsca w przypadku korzystania z ustawionych wcześniej zaufanych przeglądarek. Zmiana ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa danych klienta i jego środków zgromadzonych na rachunkach w Nest Banku.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy