To już kolejny w ostatnich dniach komunikat związany z działaniami marketingowymi, które prowadzą banki i podmioty sektora finansowego. Na ZgarnijPremię opisywaliśmy niedawno kampanie Banku Millennium, BLIK, czy Banku BNP Paribas. Z działaniami dotyczącymi produktów inwestycyjnych ruszył z kolei Alior Bank. Nazwa nowej kampanii to „Ziarnko do ziarnka”.
Działania marketingowe rozpoczęły się już 3 września emisją radiowego spotu. Oprócz tego metody komunikacji obejmować będą także telewizję, Internet oraz kanały własne banku. Materiały znajdą się więc również na ekranach digitalowych, w mediach społecznościowych oraz w komunikacji bezpośredniej z klientami. Celem działań jest promocja funduszy inwestycyjnych jako formy świadomego oszczędzania.
„Nasza kampania »Ziarnko do ziarnka« ma pokazać, że inwestowanie może być dostępne dla każdego, niezależnie od zasobności portfela. Chcemy zachęcać klientów do świadomego zarządzania oszczędnościami, tak aby mogli krok po kroku realizować nawet najodważniejsze plany” – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem w Alior Banku.
Kampania jest kolejnym etapem realizacji strategii komunikacji „Pewni swego”. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja reklamowa PZL, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy re58 S.A.
1040 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
800 zł +240 zł
Łatwy