zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Większa ochrona klienta w Banku Millennium. Sprawdzi zastrzeżenie PESEL

Większa ochrona klienta w Banku Millennium. Sprawdzi zastrzeżenie PESEL

22 maja 2024 (Aktualizacja 22.05.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank Millennium przygotowuje się do realizacji nowych przepisów prawa. Od 1 czerwca 2024 roku instytucja będzie weryfikować zastrzeżenie numeru PESEL klienta.

Realizacja nowych przepisów

Weryfikacja zastrzeżenia numeru PESEL w Banku Millennium ma związek z wejściem w życie zmian w przepisach. Od 1 czerwca 2024 roku każda instytucja finansowa przed zawarciem umowy z klientem ma obowiązek sprawdzenia, czy jego PESEL znajduje się w specjalnym rejestrze zastrzeżeń. Będzie on prowadzony przez Ministerstwo Cyfryzacji.

Weryfikacja zastrzeżenia PESEL w Banku Millennium

Bezpośrednie połączenie z rejestrem umożliwi Bankowi Millennium sprawdzenie danych klientów. Przepis dotyczy osób, które starają się o kredyt lub pożyczkę, zakładają rachunek bankowy czy wypłacają gotówkę w placówce bankowej. W przypadku wypłaty gotówki obowiązek ten dotyczy kwoty przekraczającej trzykrotność minimalnego wynagrodzenia.

„Wdrażając nowe rozwiązania, staraliśmy się zrobić wszystko, aby nie ucierpiała wygoda obsługi naszych klientów we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Jeśli klient zastrzegł numer PESEL, a dana czynność bankowa wymaga jego odblokowania, będzie mógł dokonać takiej zmiany w czasie rzeczywistym m.in. w aplikacji mObywatel” – wyjaśnia Magdalena Jaskóła, kierująca Wydziałem Rachunków Bieżących w Banku Millennium.

Wprowadzone rozwiązania mają również wpływ na funkcjonowanie aplikacji mobilnej. Z tego powodu bank zaleca, by zaktualizować ją do najnowszej dostępnej wersji.

Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6% do 100 tys. zł

Karencja

Klienci, którzy nie korzystali z promocji konta osobistego Banku Millennium po 01.01.2020.

Od 01.01.2020

Warunki
  • 200 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 14 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 150 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł w każdym z 5 miesięcy ;
  • 300 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytury (150 zł bez tego warunku).

(czytaj więcej)

200 zł/150 zł/300 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część