W ostatnich latach UNIQA i Grupa mBanku stworzyły unikalny model współpracy, który jest jednocześnie najszybciej rosnącym modelem bancassurance na polskim rynku. Oferta ubezpieczeniowa partnera banku jest dostępna w jego wszystkich kanałach sprzedażowych z wiodącym udziałem kanałów cyfrowych. Zakres produktów jest ustalany wspólnie przez mBank lub mLeasing i UNIQA.
„Kiedy zaczynaliśmy 10 lat temu, taki model współpracy był pionierski. Przez ten czas, stworzyliśmy ofertę dopasowaną do zmieniających się potrzeb klientów mBanku, dopasowaną do strategii mBanku z wiodącym na rynku udziałem kanałów cyfrowych w dystrybucji ubezpieczeń. Cieszymy się, że przez ostatnią dekadę stworzyliśmy jakościowo silne partnerstwo, którego nadrzędnym celem jest dostarczanie wartości naszym klientom” – mówi Mariusz Wójcik, członek zarządu UNIQA w Polsce.
Jak poinformował mBank, na podstawie procedury przetargowej doszło do przedłużenia partnerstwa pomiędzy oba podmiotami. W porozumieniu zobowiązano się do dalszego rozwoju oferty ubezpieczeniowej i produktów wspierających zrównoważony rozwój klientów w segmencie firm. Podmioty zainwestują także w procesy cyfrowe.
Nowa umowa zakłada, że w ciągu 12 lat mBank i UNIQA zwiększą ponad dwukrotnie portfel w kanale bancassurance. UNIQA była piątą grupą ubezpieczeniową w Polsce pod względem wielkości według stanu na koniec 2024 roku.
Źródło grafiki: mBank
870 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
870 zł
Łatwy