W odpowiedzi na potrzeby osób głuchych i niedosłyszących Alior Bank zdecydował się wdrożyć nowoczesne rozwiązanie wspierające komunikację w polskim języku migowym (PJM). Tłumaczenie na język migowy udało się wprowadzić dzięki współpracy z firmą Migam. To lider w dziedzinie dostępnej komunikacji, który od lat rozwija technologie umożliwiające szybkie i wygodne połączenie z tłumaczem PJM online.
„Stawiamy na równość i inkluzywność w dostępie do usług finansowych. Chcemy, by każdy mógł korzystać z naszych usług w sposób komfortowy i dostosowany do swoich potrzeb. Dzięki współpracy z Migam możemy zapewnić osobom posługującym się polskim językiem migowym obsługę na najwyższym poziomie i na ich warunkach” – mówi Jakub Burakowski, p.o. dyrektor zarządzający Pionem Operacji i Rozliczeń w Alior Banku.
Narzędzie ułatwiające kontakt udostępniono w dwóch kanałach. Pierwszym z nich jest bankowa infolinia. Tu osoby głuche i niedosłyszące mogą się połączyć z tłumaczem online. Dzięki temu uzyskają zarówno informacje o ofercie Alior Banku, jak i pomoc w korzystaniu z jego systemów bankowości elektronicznej.
Drugą z form, w której wprowadzono nowe możliwości, jest wizyta w placówce stacjonarnej. Tu możliwa jest już pełna obsługa z udziałem tłumacza PJM na urządzeniu klienta w czasie rzeczywistym.
440 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
240 zł+200 zł
Łatwy