zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Tłumaczenie na język migowy w Alior Banku. Bank ułatwia kontakt klientom

Tłumaczenie na język migowy w Alior Banku. Bank ułatwia kontakt klientom

4 czerwca 2025 (Aktualizacja 04.06.2025) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

We współpracy z firmą Migam Alior Bank udostępnia tłumaczenie na język migowy w kluczowych formach kontaktu. Rozwiązanie ma zwiększać dostępność bankowych usług dla wszystkich klientów.

Alior Bank wprowadza tłumaczenie na język migowy

W odpowiedzi na potrzeby osób głuchych i niedosłyszących Alior Bank zdecydował się wdrożyć nowoczesne rozwiązanie wspierające komunikację w polskim języku migowym (PJM). Tłumaczenie na język migowy udało się wprowadzić dzięki współpracy z firmą Migam. To lider w dziedzinie dostępnej komunikacji, który od lat rozwija technologie umożliwiające szybkie i wygodne połączenie z tłumaczem PJM online.

„Stawiamy na równość i inkluzywność w dostępie do usług finansowych. Chcemy, by każdy mógł korzystać z naszych usług w sposób komfortowy i dostosowany do swoich potrzeb. Dzięki współpracy z Migam możemy zapewnić osobom posługującym się polskim językiem migowym obsługę na najwyższym poziomie i na ich warunkach” – mówi Jakub Burakowski, p.o. dyrektor zarządzający Pionem Operacji i Rozliczeń w Alior Banku.

Dostępność nowej funkcjonalności

Narzędzie ułatwiające kontakt udostępniono w dwóch kanałach. Pierwszym z nich jest bankowa infolinia. Tu osoby głuche i niedosłyszące mogą się połączyć z tłumaczem online. Dzięki temu uzyskają zarówno informacje o ofercie Alior Banku, jak i pomoc w korzystaniu z jego systemów bankowości elektronicznej.

Drugą z form, w której wprowadzono nowe możliwości, jest wizyta w placówce stacjonarnej. Tu możliwa jest już pełna obsługa z udziałem tłumacza PJM na urządzeniu klienta w czasie rzeczywistym.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Jakże Osobiste
Konto Jakże Osobiste
Premia

440 zł

Karencja

Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.

3 lata

Warunki
  • 240 zł zwrotu za płatności mobilne w formie zwrotu po 20 zł przez 12 miesięcy.
  • 200 zł w programie Bezcenne Chwile za rejestrację karty i min. 5 płatności kartą.

(czytaj więcej)

240 zł+200 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część