zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Stereotypy na bok. Bank BNP Paribas z kampanią o pokoleniu Z

Stereotypy na bok. Bank BNP Paribas z kampanią o pokoleniu Z

15 października 2024 (Aktualizacja 15.10.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Przełamanie obiegowych opinii o pokoleniu Z. To cel działań prowadzonych przez Bank BNP Paribas w swojej najnowszej kampanii.

Pokolenie Z i stereotypy

Za pokolenie Z uznaje się młodą część społeczeństwa, która dopiero rozpoczyna swoją karierę na rynku pracy. Jego przedstawiciele często muszą mierzyć się z negatywnymi opiniami na swój temat. Przypisuje się im cechy takie jak: nadmierna pewność siebie, brak otwartości w kontaktach z innymi, nadmierną roszczeniowość, a także unikanie dodatkowego wysiłku.

Kampania Banku BNP Paribas

W obronę pokolenia Z postanowił zaangażować się Bank BNP Paribas. Obalenie negatywnych stereotypów na temat jego przedstawicieli to główny temat najnowszej kampanii banku. Jej głównym elementem jest spot video, którego bohaterami są właśnie przedstawiciele pokolenia Z. Bank oddał im przestrzeń do zmierzenia się ze stereotypami na swój temat. W kampanii znajdują się też materiały, w których influencerzy z pokolenia Z rozmawiają z pracownikami Banku BNP Paribas. Te działania mają zachęcić najmłodszych pracowników do kariery w bankowości.

„To więcej niż kampania. To okazja, by młodzi nie tylko obalili stereotypy o swoim pokoleniu, ale odkryli, że bankowość jest dynamiczna, innowacyjna i pełna szans na rozwój” — podkreśla Magdalena Pilarska, menadżerka ds. Employer Brandingu i Komunikacji w Banku BNP Paribas.

Efekty kampanii będą publikowane w Internecie. Będzie można je zobaczyć w kanałach social media: Instagram, Facebook, YouTube i TikTok oraz u wydawców branżowych. Za kreację odpowiada agencja Garden of Words, a planowanie i zakup mediów zorganizowała agencja mediowa Havas Media.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Otwarte na Ciebie
Konto Otwarte na Ciebie
Premia

680 zł

Karencja

Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.

12 miesięcy

Warunki
  • 150 zł do Allegro za otwarcie i aktywowanie konta z kartą;
  • 200 zł – do końca listopada zapewnij min. 1350 zł wpływów, wykonaj min. 2 płatności BLIK i min. 4 przelewy wartości min. 200 zł każdy;
  • 200 zł – do końca grudnia zapewnij min. 1350 zł wpływów, wykonaj min. 2 płatności BLIK i min. 4 przelewy wartości min. 200 zł każdy;
  • 130 zł – do końca stycznia zapewnij min. 1350 zł wpływów i wykonaj min. 4 przelewy wartości min. 200 zł każdy.

(szczegóły)

680 zł

Poziom trudności

Bardzo łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część