Bieganie.pl jest największym portalem biegowym w Polsce. Jego twórcami jest zespół ekspertów, dziennikarzy i byłych sportowców. Można znaleźć na nim dawkę motywacji, porad dotyczących treningu i sprzętu, a także relacje z krajowych i zagranicznych wydarzeń sportowych.
Partnerem głównym portalu został właśnie PKO BP. Umowa pomiędzy podmiotami została podpisana do końca 2025 roku, zawiera jednak opcję jej przedłużenia. Współpraca oparta ma być na trzech filarach: promocji biegów objętych patronatem banku, tworzeniu wartościowych treści edukacyjnych oraz świadczeń brandingowych.
„Działamy w myśl zasady, że sport powinien łączyć i edukować. Wierzymy w siłę biegania, jego wpływ na zdrowie i jakość życia milionów Polaków. Partnerstwo z Bieganie.pl to dla nas naturalny krok – wspieramy nie tylko wydarzenia, ale również platformy, które inspirują i edukują. Cieszymy się, że możemy razem tworzyć przestrzeń dla rozwoju społeczności biegaczy w Polsce” – mówi Dawid Korszeń, dyrektor Departament Sponsoringu i Marketingu Lokalnego w PKO Banku Polskim.
Bieganie.pl będzie promować wydarzenia sportowe, które objął patronatem PKO Bank Polski. Redakcja ma zrelacjonować 10 z nich. Oprócz tego w ramach współpracy serwis przeprowadzi projekt „Bank wiedzy o bieganiu”. To cykl materiałów edukacyjnych, które mają być inspiracją do wyjścia z domu, do polubienia się ze sportem i zarażania tą pasją innych.
Źródło grafiki: PKO BP
750 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023 do 31.03.2025.
Od 01.01.2023
500 zł za PKO Konto za zero:
250 zł za PKO Konto dla młodych:
500 zł + 250 zł
Łatwy