Społeczność użytkowników aplikacji Santander mobile stale rośnie. Santander Bank Polska poinformował, że w pierwszym półroczu 2025 roku wyniosła ona 3,2 mln. Użytkownicy do aplikacji łącznie zalogowali się z kolei w tym czasie prawie 600 mln razy.
W aplikacji dużą popularnością cieszą się również usługi BLIK. W minionych sześciu miesiącach jej użytkownicy wykonali prawie 42 mln przelewów BLIK na telefon. Ponadto ponad 72 mln razy zapłacili w Internecie z użyciem kodu BLIK.
Bank podkreśla, że to właśnie dzięki aktywności użytkowników wie, w jaki sposób udoskonalać Santander mobile. W pierwszym półroczu 2025 roku do narzędzia dodano szereg nowych funkcjonalności. Należą do nich między innymi: BLIK bez logowania, BLIK powtarzalny, nowy tryb dyskretny, czy możliwość ustanowienia ulubionych i zaufanych odbiorców.
Ostatnią nowością, którą opisywaliśmy również na ZgarnijPremię, była obsługa funduszy inwestycyjnych, która jest już dostępna w Santander mobile.
Instytucja pracowała również nad spójnym, intuicyjnych i lżejszym wyglądem swojej mobilnej aplikacji. Dzięki temu korzystanie z niej ma być łatwiejsze dla wszystkich klientów banku – niezależnie od ich wieku, czy sprawności.
Bank deklaruje, że w dalszym ciągu pracuje nad usprawnieniami aplikacji Santander mobile. Wkrótce można więc się spodziewać premiery kolejnych nowości.
Źródło grafiki: Santander Bank Polska
1460 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.06.2023.
Od 01.06.2023
do 1460 zł
Łatwy