Głównym punktem nowej kampanii Santander Bank Polska jest spot reklamowy. Jego akcja dzieje się w świeżo otwartej Pierogarni. Jej właściciel podkreśla, że rozpoczęcie własnej działalności nie było łatwe. Retrospekcja z życia przedsiębiorcy pokazuje wyzwania, z jakimi musiał się zmierzyć, by otworzyć swój biznes.
Spot jest okazją do przedstawienia, w jaki sposób bank wspiera przedsiębiorców w radzeniu sobie z konkretnymi z nich. To także podkreślenie, że Santander Bank Polska jest z nimi od samego początku. Pomocną dla przedsiębiorców może okazać się oferta Konta Firmowego Online z możliwością ePożyczki już od początku prowadzenia działalności.
„Start własnego biznesu to zawsze duże emocje. Właśnie dlatego, tak ważne jest, aby od początku mieć wsparcie i dobre narzędzia. Chcemy, by przedsiębiorcy czuli, że mogą na nas liczyć – od pierwszych pomysłów aż po rozwój firmy. Nasze Konto Firmowe Online umożliwia dostęp do narzędzi, które pomagają prowadzić firmę na każdym etapie. Jednym z nich jest ePożyczka przydatna zwłaszcza na początku prowadzenia działalności. To finansowanie, które pomaga pokryć bieżące potrzeby, a dodatkowo pozwala budować historię finansową firmy od momentu jej założenia” – komentuje Filip Jaskuła, Tribe Lider Tribe SME Customer & Digital.
Nowa kampania rozpoczęła się 10 października. Jej działania obejmują telewizję, internet (Digital i VOD) oraz media społecznościowe. Za ideę kreatywną odpowiada agencja McCANN Poland, za zakup mediów Dentsu, a za produkcję Watchout Studio.
Źródło grafiki: Santander Bank Polska
1260 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.09.2023.
Od 01.09.2023
Do wyboru jedna z promocji bazowych: 960 zł + dodatki lub 500 zł + dodatki
960 zł + dodatki (razem 1260 zł)
500 zł + dodatki (800 zł)
do 1260 zł +6%
Łatwy