Nagrody SABRE są prestiżowym wyróżnieniem, przyznawanym za sukcesy w budowaniu marki, kształtowaniu wizerunku oraz realizacji kampanii PR-owskich. Międzynarodowa kapituła konkursu przyznaje je od ponad 40 lat. Docenia ona szczególnie innowacyjne podejście, strategiczne myślenie oraz realny wpływ działań na cele biznesowe. W SABRE Awards EMEA 2025 VeloBank otrzymał dwie nominacje.
Pierwsza z nich dotyczy kampanii banku, która skutecznie wsparła pozyskanie inwestora. „How the more velo like world attracted international investors” była kierowana do redakcji gospodarczych i branży finansowej. Opisany w niej proces transformacji banku ma szansę na nagrodę w kategorii „Capital Markets Communications”.
Drugą z nominacji bank otrzymał w kategorii „The SABRE Award for Superior Achievement in Research and Planning”. Otrzymała ją akcja „VeloBank Improves Valentine’s Day”. Jej działania wspierały sprzedaż Lokaty Walentynkowej i Ubezpieczenia Start w Życie.
„Jesteśmy bankiem, który ma dużo do powiedzenia swojemu otoczeniu; rynkowi finansowemu, regulatorom i mediom. Przede wszystkim zaś klientom, z którymi prowadzimy nieustanny dialog. Dwie kampanie VeloBanku, zakwalifikowane do finału SABRE Awards w tym roku, to przykład uniwersalnego języka komunikacji opartego o przemyślaną strategię, angażujący insight oraz story, które zyskało uwagę odbiorców. Cieszę się, że po raz kolejny międzynarodowe środowisko profesjonalistów branży PR doceniło to, jak skutecznie potrafimy prezentować historię fintechowego banku, który stara się bardziej” – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji i marketingu w VeloBank.
Źródło grafiki: VeloBank
650 zł +6,5%
Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.
od 31.12.2022
600 zł + 50 zł
Łatwy