„Instytucja Roku” to, zgodnie z informacjami organizatora, największy i najbardziej kompleksowy projekt, który ocenia jakość obsługi klienta w sektorze bankowym. Jego kategorie dotyczą zarówno klientów indywidualnych, jak i firmowych. Do rankingu zalicza się badania w placówkach, testy usług zdalnych, a także opinie klientów.
Tegoroczna edycja rankingu szczególnie doceniła obsługę klienta w VeloBanku. Bank zajął pierwsze miejsce w kategoriach: najlepsza bankowość osobista – obsługa zdalna, najlepszy zdalny proces otwarcia konta oraz najlepsza zdalna obsługa hipoteczna.
„Tegoroczna edycja „Instytucji Roku”, prestiżowego rankingu oceniającego satysfakcję klientów w bankowości, potwierdza, jak dużą wagę przykładamy do jakości obsługi naszych klientów oraz wykorzystania technologii w tym procesie. Zdobycie trzech pierwszych miejsc w kategoriach związanych ze zdalnym kontaktem z klientem to dowód na nasze cyfrowe kompetencje. Szczególnie cieszy nas także pierwsze miejsce w segmencie klientów zamożnych. Dynamicznie rozwijamy tę część oferty, odpowiadając na potrzeby osób, które chcą budować finansową stabilność dla siebie i swoich bliskich w świecie bardziej velo” – podkreśla Piotr Dzięcioł, Dyrektor Zarządzający Obszaru Contact Center w VeloBank.
Bank zajął także drugie miejsce w kategorii „Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych”. Wyróżnienie przyznano również za bankowość internetową VeloBanku.
Pakiet Medyczny (zniżka)
Zniżki wymagają uczestnictwa w VeloKorzyściach.
brak
Cena bez zniżki:
Wariant indywidualny 108 zł / Wariant rodzinny 414 zł
Cena ze zniżką:
Poziom I – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom II – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom III – Wariant indywidualny 18 zł / Wariant rodzinny 99 zł
Poziom IV – Wariant indywidualny 0 zł / Wariant rodzinny 69 zł
Nawet 0 zł za Pakiet Medyczny
Łatwy