Wprowadzając do swojego serwisu Płatności powtarzalne BLIK zrzutka.pl osiąga kluczową przewagę nad swoimi bezpośrednimi konkurentami. Serwis udostępnił tę metodę w modelu, który nie wymaga rejestracji. Ten ruch pozycjonuje zrzutka.pl jako niekwestionowanego lidera innowacji w kategorii FinTech for Good.
Oprócz rozwoju serwisu i zwiększenia wygody użytkowników z korzystania z niego innowacja jest także korzystna dla operatora BLIKA. Poszerzenie jej dostępności ma znaczący wpływ na popularyzację rozwiązania.
A to widać przede wszystkim w liczbach dotyczących korzystania z nowej metody przez użytkowników zrzutka.pl. Choć minęło zaledwie kilka tygodni od debiutu Płatności powtarzalnych BLIK na portalu, to już teraz aż 61 proc. nowych płatności cyklicznych w serwisie jest inicjowanych za pomocą tej metody.
„Jesteśmy pierwszą dużą, uniwersalną platformą crowdfundingową w Polsce, która udostępniła płatności powtarzalne BLIK dla każdego celu – od charytatywnego po osobisty. Postrzegamy ten wynik, blisko 2/3 nowych płatności cyklicznych inicjowanych jest za pomocą nowej metody, jako dowód na to, że wsłuchaliśmy się w realne potrzeby internautów. Chodzi o coś więcej niż płatności – chodzi o ewolucję całej kultury pomagania i wspierania się nawzajem online” – powiedział Krzysztof Ilnicki, wiceprezes zarządu zrzutka.
Źródło grafiki: zrzutka.pl
1260 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.08.2023.
Od 01.08.2023
do 1260 zł
Łatwy