zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Płatności bezgotówkowe zdominowały Polskę. Rusza kolejna odsłona kampanii We Did It In Poland

Płatności bezgotówkowe zdominowały Polskę. Rusza kolejna odsłona kampanii We Did It In Poland

11 czerwca 2025 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Blisko 70% wszystkich transakcji w 2024 roku stanowiły w Polsce płatności bezgotówkowe. Dzisiaj rozpoczyna się kolejna edycja kampanii promującej nowoczesne formy płatności.

Płatności bezgotówkowe z rosnącą popularnością

Popularność poszczególnych metod płatności w Polsce zbadano w raporcie pt. „Zwyczaje płatnicze a rozwój sieci akceptacji kart w Polsce: badanie konsumenckie 2024”. Jego autorem jest POLASIK Research. Płatności bezgotówkowe w 2024 roku były zdominowane przez transakcje kartami płatniczymi (41%). Na drugiej pozycji z wynikiem 18% znalazły się płatności mobilne NFC. Transakcje BLIK stanowiły 4%.

Co ciekawe jeszcze w 2005 udział płatności cyfrowych w liczbie płatności detalicznych wynosił zaledwie 2%. Wartość 69% osiągnięta w ubiegłym roku obrazuje, jak duża zmiana dokonała się w zwyczajach płatniczych Polaków.

We Did It In Poland

Rozwój krajowego sektora płatności bezgotówkowych to temat kampanii We Did It In Poland. W jej ramach startuje międzynarodowa kampania branżowa fintech przy współpracy Fundacji WłączeniPlus z Fundacją Polska Bezgotówkowa – Pay As You Like. Działania mają na celu promowanie nowoczesnego ekosystemu płatności bezgotówkowych, który rozwija się w Polsce.

„Kolejna odsłona kampanii We Did It In Poland to odpowiedź na rosnące zainteresowanie tym, co dzieje się w polskim sektorze technologicznym i finansowym. Widzimy, że polski rynek płatności bezgotówkowych rozwija się dynamicznie i może być inspirującym przykładem skutecznej cyfryzacji. Celem kampanii jest pokazanie tego postępu w szerszym, międzynarodowym kontekście – jako dowodu na to, że Polska nie tylko adaptuje nowoczesne rozwiązania, ale robi to na dużą skalę i z imponującą skutecznością” – mówi Olga Kozierowska, pomysłodawca kampanii We Did It In Poland, członek Rady Organizacji Pozarządowych ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, prezes Fundacji WłączeniPlus.

Kampania startuje 11 czerwca. W jej ramach powstał spot telewizyjny, który będzie emitowany w telewizji anglojęzycznej w Europie i na świecie.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Mobi
Konto Mobi
Premia

do 828 zł + do 6%

Karencja

Osoby nieposiadające konta od 01.10.2023.

od 01.10.2023

Warunki
  • Otwórz Konto Mobi korzystając z aplikacji Moje ING i metody na selfie i wypełnij formularz Medicover Sport
  • Opłacaj karnet sportowy. Medicover Sport będzie pobierał z Twojego konta co miesiąc opłatę za karnet – 89 zł.
  • W każdym miesiącu promocji zaloguj się min. raz do aplikacji Moje ING, zapewnij 1000 zł wpływów i utrzymuj saldo na koncie min. 89 zł.
  • Po zrealizowaniu warunków w danym miesiącu, w kolejnym otrzymasz 69 zł zwrotu. Cena za karnet wyniesie 20 zł zamiast 89 zł.

do 828 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część