Przez kilkanaście lat funkcjonowania aplikacja PeoPay przeszła znaczące zmiany. Obecnie nie jest już jedynie rozwiązaniem służącym do sprawdzenia salda rachunku. Przeciwnie, aplikacja stała się formą cyfrowego oddziału banku w telefonach jego klientów. Za jej pośrednictwem mogą oni zarządzać finansami osobistymi, nawiązywać relację z bankiem, otwierać nowe produkty, korzystać z usług dodanych, złożyć wniosek o pożyczkę, wymieniać waluty w kantorze, kupić ubezpieczenie lub rozpocząć inwestowanie.
Z okazji 12-tych urodzin aplikacji Bank Pekao przypomina, że głównym motorem napędowym rozwoju rozwiązania było dostosowanie do potrzeb klientów. Ta umiejętność jest również przyczyną, która sprawia, że narzędzie sukcesywnie ich zyskuje. Obecnie dzienna liczba nowych aktywacji aplikacji to 1,6 tys.
„Aplikacja PeoPay to nasze flagowe rozwiązanie. Od momentu jej powstania, klienci doceniają to, że mogą w niej bankować tak, jak chcą. W strategii banku na lata 2025-2027 ta wyjątkowa rola aplikacji PeoPay jest wyraźnie podkreślona. Staje się dla nas centrum w modelu zarządzania obsługą klientów. Nowoczesne rozwiązania technologiczne i personalizacja sprawiają, że dzięki PeoPay klient może w prosty, ale także dopasowany do jego potrzeb sposób, korzystać z całej oferty banku” – mówi Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Cyfrowej w Banku Pekao.
Źródło grafiki: Bank Pekao
1100 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.06.2023 do 29.05.2025.
od 01.06.2023
600 zł +400 zł +100 zł
Bardzo łatwy