Qorus Reinvention Awards Europe to konkurs, który ma na celu zwrócić uwagę na instytucje i ludzi, którzy wprowadzają innowacje, by kształtować przyszłość europejskich usług finansowych. Tego typu przykładem jest Omnibank CRM wprowadzony przez Bank Pekao.
Wydarzenie odbyło się po raz pierwszy w 2024 roku. W tym roku komisja konkursowa ds. innowacji skupiła się na czterech kryteriach. Brała pod uwagę oryginalność, wpływ, uniwersalność oraz jakość prezentacji.
Kapituła konkursu przyznała Omnibank CRM Banku Pekao drugie miejsce w kategorii „Distribution”. Rozwiązanie jest systemem, który prezentuje spersonalizowane komunikaty w aplikacji PeoPay oraz serwisie transakcyjnym Pekao24. Bank maksymalnie dostosowuje informacje dla klienta dzięki przetwarzaniu danych w czasie rzeczywistym, zaawansowanej analityce i rozwiązaniach chmurowych.
„Dzięki wdrożeniu Omnibank CRM możemy lepiej zrozumieć klienta, identyfikujemy jego potrzeby i odpowiadamy na nie w czasie rzeczywistym. To właśnie dzięki połączeniu zaawansowanej technologii i ludzkiego podejścia budujemy zaufanie oraz przewagę konkurencyjną” – mówi Bartosz Witorzeńć, dyrektor Biura Wiedzy o Kliencie i CRM.
Źródło grafiki: Bank Pekao
600 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.06.2023 do 29.05.2025.
od 01.06.2023
6x100 zł
Bardzo łatwy