Wybór McCANN Poland nastąpił na podstawie zaprezentowanej przez agencję stategii i koncepcji kreatywnych. W opinii banku ich zastosowanie pozwoli na odróżnienie się w komunikacji marketingowej od innych banków i instytucji finansowych, które funkcjonują na krajowym rynku. Świeże spojrzenie i nowa strategia ma spowodować zainteresowanie większej ilości przedsiębiorców ofertą firmową banku. Dodatkowo nowy model działań kreatywnych ma także pomóc w dotarciu do młodszych klientów.
„Santander Bank Polska chce mocniej niż dotychczas zaangażować się w relacje z tymi dwoma, szczególnie perspektywicznymi segmentami klientów. Każdy z segmentów wymaga specyficznej komunikacji, ma inne oczekiwania oraz inaczej konsumuje media. Tworzymy nową jakość relacji i kreacji, aby skutecznie do nich dotrzeć, zarówno do przedsiębiorców jak i generacji Z. Mamy duże ambicje i liczę, że dzięki wsparciu agencji pozytywnie zaskoczymy rynek nową platformą komunikacyjną” – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.
Wspólne działania podmiotów mają rozpocząć się we wrześniu. Przedstawiciele McCANN nie kryją zadowolenia z faktu, że udało im się wygrać wymagające merytorycznie postępowanie przetargowe.
„Dołączenie Santander Bank Polska do grona naszych klientów jest dla McCANN Poland bardzo ważnym wydarzeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że po bardzo wymagającym postępowaniu przetargowym bank zdecydował się na strategiczną współpracę właśnie z nami, i że będziemy wspierali Santander Bank Polska w realizacji bardzo ambitnych rynkowych wyzwań. Segmenty małych i średnich przedsiębiorstw oraz młodych klientów wymagają nie tylko zupełnie odmiennego podejścia do komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim dogłębnej wiedzy na temat potrzeb, postaw i zachowań obu tych grup. Bardzo się cieszę, że nasza unikalna wiedza w tym obszarze oraz zaproponowane, wyróżniające się rozwiązania strategiczne i kreatywne spotkały się z uznaniem Santander Bank Polska” – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
W przetargu brały udział łącznie trzy agencje. Nie podano jednak danych dotyczących pozostałych podmiotów.
Źródło grafiki: McCANN Poland/LinkedIn
1200 zł +4%
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.11.2022.
Od 01.11.2022
1200 zł
Łatwy