Nowa kampania zachowuje atrybuty, na których zbudowano dotychczasowe atuty marki Alior Banku, a więc instytucji wzbudzającej zaufanie, wyróżnialnej i aspiracyjnej. Postać pana w meloniku została jednak odświeżona. Dzięki temu oferta może skuteczniej zostać skierowana do młodszych klientów, a wizerunek banku stanie się nowocześniejszy.
„Przygotowaliśmy nową strategię komunikacji marki, która ma za zadanie wesprzeć ambitne cele biznesowe Alior Banku. Liczymy na to, że nowa platforma komunikacji pozwoli konsumentom zmienić przekonanie, że banki są do siebie podobne. Chcemy także, aby dzięki kampanii, klienci planujący skorzystanie z usług finansowych, rozważali Alior Bank” – mówi Magdalena Lewicka, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem Alior Banku.
Działania marketingowe bank poprowadzi z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji. Mowa między innymi o telewizji, kinie, digitalu, ale również o radiu online. Oprócz tego bank wykorzysta w niej swoje własne kanały. Chodzi na przykład o witryny oddziałów, ekrany bankomatów, ale także social media. Również dzięki nim łatwiejsze będzie dotarcie do grupy młodszych odbiorców, którzy są celem kampanii.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja PZL, a planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis i Mets.
Źródło grafiki: Alior Bank
240 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
240 zł zwrotu za płatności mobilne w formie zwrotu po 20 zł przez 12 miesięcy.
240 zł
Łatwy