zgarnijpremie.pl » Wiadomości » „Monitor satysfakcji klientów banków 2024”. VeloBank liderem

„Monitor satysfakcji klientów banków 2024”. VeloBank liderem

23 stycznia 2025 Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

VeloBank zdobył najwyższą ocenę w badaniu „Monitor satysfakcji klientów banków 2024”. Bank odnotował też największy wzrost ocen w stosunku do wyniku z poprzedniego roku.

„Monitor satysfakcji klientów banków 2024”

Badanie „Monitor satysfakcji klientów banków” jest realizowane od 2016 roku przez ARC Rynek i Opinia. Instytucja od dziewięciu lat śledzi za jego pośrednictwem rywalizację podmiotów sektora bankowego o względy klientów. Tegoroczną edycją objęto dziesięć banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pekao, BNP Paribas, Credit Agricole, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Santander Bank Polska i VeloBank.

VeloBank zwycięzcą rankingu

To właśnie VeloBank zdobył w tegorocznej edycji najwyższą ocenę w rankingu satysfakcji klientów. Wynik 79 pkt to wartość o 4 pkt lepsza od ubiegłorocznego rezultatu. Oznacza to nie tylko pierwsze miejsce w rankingu satysfakcji, ale również największy wzrost ocen w porównaniu z poprzednią edycją rankingu. To potwierdzenie skuteczności strategii stosowanej przez VeloBank.

„Dostarczanie najwyższej jakości obsługi klienta to fundament sukcesu naszego banku. Zdobycie pozycji lidera w niezależnym, prowadzonym od 2016 roku rankingu, w którym to oni mają decydujący głos, jest dla nas potwierdzeniem, że przyjęliśmy właściwą strategię. Łączymy innowacje z profesjonalną obsługą, co klienci wyraźnie doceniają. Wspólnie z naszymi międzynarodowymi właścicielami, którzy inspirują nas w zakresie podejścia do jakości obsługi klienta, oraz z zespołem 3500 pracowników, konsekwentnie podnosimy standardy usług bankowych. A obsługujemy już ponad milion klientów” – mówi Adam Marciniak, prezes zarządu VeloBanku.

Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów internetowych CAWI na platformie ePanel.pl. Łącznie w terminie od listopada do grudnia 2024 roku zrealizowano 2443 wywiadów. Respondentami byli posiadacze rachunku bankowego w wieku od 18 do 65 lat.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

VeloKonto
VeloKonto
Premia

650 zł +6,5%

Karencja

Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.

od 31.12.2022

Warunki
  • 60 zł za założenie VeloKonta z VeloSkarbonką i płatności bezgotówkowe (kartą do konta lub BLIKiem);
  • 540 zł (5% zwrotu) za płatności miesięcznie przez pół roku, przy zapewnieniu min. 2 000 zł wpływów miesięcznie;
  • 50 zł za skorzystanie z Programu Poleceń.

(czytaj więcej)

600 zł + 50 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część