Badanie „Monitor satysfakcji klientów banków” jest realizowane od 2016 roku przez ARC Rynek i Opinia. Instytucja od dziewięciu lat śledzi za jego pośrednictwem rywalizację podmiotów sektora bankowego o względy klientów. Tegoroczną edycją objęto dziesięć banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pekao, BNP Paribas, Credit Agricole, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Santander Bank Polska i VeloBank.
To właśnie VeloBank zdobył w tegorocznej edycji najwyższą ocenę w rankingu satysfakcji klientów. Wynik 79 pkt to wartość o 4 pkt lepsza od ubiegłorocznego rezultatu. Oznacza to nie tylko pierwsze miejsce w rankingu satysfakcji, ale również największy wzrost ocen w porównaniu z poprzednią edycją rankingu. To potwierdzenie skuteczności strategii stosowanej przez VeloBank.
„Dostarczanie najwyższej jakości obsługi klienta to fundament sukcesu naszego banku. Zdobycie pozycji lidera w niezależnym, prowadzonym od 2016 roku rankingu, w którym to oni mają decydujący głos, jest dla nas potwierdzeniem, że przyjęliśmy właściwą strategię. Łączymy innowacje z profesjonalną obsługą, co klienci wyraźnie doceniają. Wspólnie z naszymi międzynarodowymi właścicielami, którzy inspirują nas w zakresie podejścia do jakości obsługi klienta, oraz z zespołem 3500 pracowników, konsekwentnie podnosimy standardy usług bankowych. A obsługujemy już ponad milion klientów” – mówi Adam Marciniak, prezes zarządu VeloBanku.
Badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów internetowych CAWI na platformie ePanel.pl. Łącznie w terminie od listopada do grudnia 2024 roku zrealizowano 2443 wywiadów. Respondentami byli posiadacze rachunku bankowego w wieku od 18 do 65 lat.
650 zł +6,5%
Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.
od 31.12.2022
600 zł + 50 zł
Łatwy