VeloFotka to produkt kredytowy VeloBanku, który niedawno opisywaliśmy na ZgarnijPremię. Umożliwia on pozyskanie gotówki na zakup konkretnych produktów w zaledwie kilka kliknięć w mobilnej aplikacji banku. Produkt wykorzystujący sztuczną inteligencję w procesie wnioskowania wymagał równie innowacyjnej kreacji marketingowej. W jego kampanii reklamowej oprócz aktorki Magdaleny Różczki bierze udział jej cyfrowy odpowiednik.
W reklamowym spocie awatar wygenerowany przez sztuczną inteligencję towarzyszy aktorce podczas zakupów finansowanych za pomocą VeloFotki. Także część planu zdjęciowego została wygenerowana wirtualnie. By to zrobić, wykorzystano narzędzia używane przez producentów gier, a także ponownie sztuczną inteligencję.
„W naszej komunikacji stawiamy na innowacyjność i spójność. Dlatego prezentując tak nowatorski produkt jak kredyt na zdjęcie VeloFotka wykorzystujemy technologię również w warstwie kreatywnej. Cieszymy się, że Magdalena Różczka nam zaufała i zdecydowała się jako pierwsza aktorka w Polsce na wystąpienie razem ze swoją cyfrową alter ego” – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję, kanały wideo oraz szeroki pakiet digitalowy. W ramach tego ostatniego wykonane zostaną działania zasięgowe na portalach horyzontalnych oraz kampanie GoogleAds i MetaAds. Kreację kampanii opracowała agencja Dentsu a spot wyprodukował Humanverse.
Pakiet Medyczny (zniżka)
Zniżki wymagają uczestnictwa w VeloKorzyściach.
brak
Cena bez zniżki:
Wariant indywidualny 108 zł / Wariant rodzinny 414 zł
Cena ze zniżką:
Poziom I – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom II – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom III – Wariant indywidualny 18 zł / Wariant rodzinny 99 zł
Poziom IV – Wariant indywidualny 0 zł / Wariant rodzinny 69 zł
Nawet 0 zł za Pakiet Medyczny
Łatwy