zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Innowacyjna kampania VeloBanku. Obok aktorki bierze w niej udział jej wirtualny awatar

Innowacyjna kampania VeloBanku. Obok aktorki bierze w niej udział jej wirtualny awatar

2 września 2024 (Aktualizacja 02.09.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Aktorka Magdalena Różczka jest twarzą najnowszej kampanii kredytu gotówkowego VeloBanku. Ale nie tylko ona. W działaniach marketingowych wzięła także udział jej wirtualna odpowiedniczka, którą wygenerowała sztuczna inteligencja.

VeloFotka

VeloFotka to produkt kredytowy VeloBanku, który niedawno opisywaliśmy na ZgarnijPremię. Umożliwia on pozyskanie gotówki na zakup konkretnych produktów w zaledwie kilka kliknięć w mobilnej aplikacji banku. Produkt wykorzystujący sztuczną inteligencję w procesie wnioskowania wymagał równie innowacyjnej kreacji marketingowej. W jego kampanii reklamowej oprócz aktorki Magdaleny Różczki bierze udział jej cyfrowy odpowiednik.

Cyfrowa twarz kampanii

W reklamowym spocie awatar wygenerowany przez sztuczną inteligencję towarzyszy aktorce podczas zakupów finansowanych za pomocą VeloFotki. Także część planu zdjęciowego została wygenerowana wirtualnie. By to zrobić, wykorzystano narzędzia używane przez producentów gier, a także ponownie sztuczną inteligencję.

„W naszej komunikacji stawiamy na innowacyjność i spójność. Dlatego prezentując tak nowatorski produkt jak kredyt na zdjęcie VeloFotka wykorzystujemy technologię również w warstwie kreatywnej. Cieszymy się, że Magdalena Różczka nam zaufała i zdecydowała się jako pierwsza aktorka w Polsce na wystąpienie razem ze swoją cyfrową alter ego” – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję, kanały wideo oraz szeroki pakiet digitalowy. W ramach tego ostatniego wykonane zostaną działania zasięgowe na portalach horyzontalnych oraz kampanie GoogleAds i MetaAds. Kreację kampanii opracowała agencja Dentsu a spot wyprodukował Humanverse.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

VeloKonto
VeloKonto
Premia

Pakiet Medyczny (zniżka)

Karencja

Zniżki wymagają uczestnictwa w VeloKorzyściach.

brak

Warunki
  • W ramach VeloKorzyści możesz zbierać punkty w 4 poziomach, w ramach których odbierasz atrakcyjne benefity.
  • Zniżki na Pakiet Medyczny uzależnione są od poziomu:

Cena bez zniżki:
Wariant indywidualny 108 zł / Wariant rodzinny 414 zł

Cena ze zniżką:
Poziom I – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom II – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom III – Wariant indywidualny 18 zł / Wariant rodzinny 99 zł
Poziom IV – Wariant indywidualny 0 zł / Wariant rodzinny 69 zł

Nawet 0 zł za Pakiet Medyczny

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część