BNP Paribas to bank z ponad 200-letnią historią. Należy do największych przedsiębiorstw w Europie i na świecie. Zgodnie z rankingiem Standard’s & Poor’s znajduje się w gronie sześciu najbardziej solidnych banków świata. Strategia operacyjna banku dla klientów biznesowych zakłada tworzenie zintegrowanych rozwiązań finansowych i stymulowanie wzrostu ich wydajności. Jednocześnie bank nie zapomina o przestrzeganiu zasad zrównoważonego rozwoju.
Podkreśleniem roli banku w rozwoju jego klientów biznesowych w całej Europie jest najnowsza kampania marketingowa. „For those who move the world” ukazuje rozwój i transformację wybranych europejskich przedsiębiorstw. To podmioty, które dzięki innowacyjnym strategiom, modelom biznesowym i bankowemu wsparciu wytyczyły kierunek zmian i rozwoju w swoich branżach.
„W BNP Paribas stawiamy na współpracę opartą na transparentności, partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Zależy nam, aby działania, zarówno nasze, jak i naszych Klientów, realizowane były w duchu zrównoważonego rozwoju. Z przekonaniem wspieramy firmy, którym te wartości są bliskie, pomagając im w podejmowaniu dobrych decyzji biznesowych. Wierzymy, że historie ich sukcesu mogą stanowić inspirację do wdrażania innowacji i podejmowania odważnych kroków w kierunku zrównoważonego rozwoju dla innych przedsiębiorstw” – mówi Agnieszka Wolska, Wiceprezeska Zarządu Banku BNP Paribas w Obszarze Bankowości MŚP i Korporacyjnej.
Kampania skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw oraz korporacji. Jej celem jest ukazanie korzyści, które niesie transformacja przeprowadzona z doświadczonym finansowym partnerem. Nie zabraknie w niej również polskich akcentów. Jednymi z pierwszych przykładów współpracy z Bankiem BNP Paribas będą historie Grupy Śnieżka, marki Brubeck oraz firmy Contec.
700 zł
Klienci, którzy nie korzystali z promocji Konta Otwartego na Ciebie przez ostanie 12 miesięcy.
12 miesięcy
100/150/2x225 zł
Łatwy