Konkurs organizuje corocznie magazyn Global Finance. Jury ocenia banki z całego świata w kategoriach dotyczących usług zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Pełne wyniki całego konkursu organizator udostępni we wrześniowym wydaniu magazynu.
W tegorocznej edycji Bank Millennium zwyciężył między innymi w kategorii najlepszego cyfrowego banku w Polsce. Brano w niej pod uwagę: siłę strategii zdobywania i obsługiwania klientów cyfrowych, sukces w zachęcaniu klientów do korzystania z ofert cyfrowych, wzrost liczby klientów cyfrowych, szerokość oferty produktowej, udowodnione wymierne korzyści płynące z inicjatyw cyfrowych oraz projekt i funkcjonalność serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Oprócz tego instytucja otrzymała również tytuły w 13 innych kategoriach. Ich pełna lista jest dostępna na stronie internetowej banku.
„Dążenie do najwyższej jakości usług i dalsza digitalizacja, oparta m.in. o sztuczną inteligencję to nasze cele na kolejne lata. Nie ustajemy w wysiłkach, wyznaczamy kolejne zadania i konsekwentnie je realizujemy, by codzienny kontakt z bankiem był dla wszystkich klientów przyjemnością i wygodą. Wygrana w tak prestiżowym konkursie i w tak wielu kategoriach jest ukoronowaniem wysiłków całego naszego zespołu i powodem do dumy i satysfakcji” – powiedział Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy