Tap to Pay to rozwiązanie dla użytkowników telefonów iPhone. Dzięki niemu możliwe jest odbieranie wszystkich form płatności zbliżeniowych bez konieczności posiadania dodatkowego sprzętu, takiego jak np. terminal płatniczy. Sprzedawcy, którzy posiadają iPhone XS lub nowszy model mogą użyć go do obsługi swoich klientów w powyższym zakresie.
Globalna platforma technologii finansowych Adyen ogłosiła wprowadzenie tego rozwiązania w Polsce i w ośmiu innych krajach Europy. Dzięki temu firma po raz kolejny znacząco przyczyni się do rozwoju nowoczesnych form płatności w sklepach stacjonarnych.
„Doświadczenie w sklepach stacjonarnych pozostaje kluczowym punktem kontaktu z marką, budując zaangażowanie konsumentów w 2025 roku. Tap to Pay na iPhone sprawia, że proces zakupowy przebiega płynnie i bezproblemowo dla kupujących, a zarazem wiąże się z korzyściami dla biznesów. Klienci nadal chcą poznawać markę poprzez bezpośrednie doświadczenie, którego może dostarczyć jedynie wizyta w sklepie. Niezwykle istotne jest jednak, aby proces płatności nie zakłócał tego procesu. Możliwość przyjmowania płatności w każdym miejscu w sklepie, połączona z wysokim poziomem bezpieczeństwa, niezawodności i skalowalności sprawia, że Tap to Pay na iPhone to prawdziwa rewolucja dla rynków, na które wprowadzamy tę funkcjonalność” – skomentowała Alexa von Bismarck, prezes EMEA w Adyen.
Oprócz Polski nowa funkcja została przez Adyen wprowadzona również w Bułgarii, Finlandii, Węgrzech, Portugalii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Liechtensteinie.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy