Digital CX Awards to globalny konkurs organizowany przez The Digital Banker. Jego celem jest wyróżnienie instytucji finansowych, które wykorzystują technologię, by podnieść jakość doświadczeń klientów. Kapituła konkursu składa się z branżowych ekspertów. Przyznając nagrody w poszczególnych kategoriach, oceniają oni m.in. poziom innowacyjności, skalę wdrożenia oraz realny wpływ na wygodę i efektywność korzystania z usług.
W kategorii Best Use of AI for Customer Experience nagrodę za rozwiązanie N!Asystent otrzymał Nest Bank. To wspominany już wielokrotnie w artykułach na ZgarnijPremię pierwszy w Polsce AI Agent w aplikacji mobilnej.
Dzięki N!Asystentowi wsparcie dla klientów Nest Banku jest dostępne w trybie 24/7. Agent w obecnej wersji rozumie język pisany i mówiony. Za jego pośrednictwem można m.in. zlecać przelewy, opłacać faktury na podstawie zdjęcia, analizować wydatki czy odnaleźć konkretne funkcje w aplikacji. Bank konsekwentnie rozwija jego możliwości w ramach strategii bankowości konwersacyjnej. Jej założeniem jest możliwość załatwienia każdej sprawy z pomocą Asystenta AI przy jednoczesnym zachowaniu prywatności.
Bank już teraz zapowiada kolejne wdrożenia z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Ich zakres ma dotyczyć zarówno obsługi klienta, jak i wewnętrznych procesów bankowych.
Źródło grafiki: Nest Bank
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy