zgarnijpremie.pl » Wiadomości » „Co BLIK, to historia”. Nowa digitalowa kreacja wizerunkowa marki

„Co BLIK, to historia”. Nowa digitalowa kreacja wizerunkowa marki

21 lipca 2025 (Aktualizacja 21.07.2025) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Przez 10 lat obecności na rynku BLIK stał się częścią wielu historii. To podkreśla nowa kreacja marki o nazwie „BLIK STORY – co BLIK, to historia”.

„BLIK STORY – co BLIK, to historia”

„BLIK STORY – co BLIK to historia” to seria krótkich filmów z narracją prowadzoną z perspektywy głównego bohatera. Każdy z odcinków na podstawie konkretnej historii z życia przedstawia inną funkcję BLIKA. Pokazano więc przelewy na telefon, transakcje zbliżeniowe, płatności kodem w sklepach stacjonarnych i online, a także wypłaty gotówki z bankomatu. Za pomocą autentycznych postaci i historii twórcy podkreślili wiarygodność i funkcjonalność powyższych udogodnień.

„Seria „BLIK STORY” pozwoliła nam oderwać się od wykresów i statystyk, i spojrzeć na BLIKA zupełnie inaczej. Wiemy, że za miliardem transakcji, które nasi użytkownicy zrealizowali w ciągu ostatnich 10 lat, stoją często wzruszające i chwytające za serce, bardzo osobiste opowieści. Jestem przekonany, że każdy z nas może znaleźć własną, niezwykłą, być może nawet zmieniającą życie historię z BLIKIEM w tle” – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Szczegóły kampanii

Kampania „BLIK STORY – co BLIK, to historia” jest realizowana wyłącznie w kanałach digitalowych – na YouTube i platformach Meta. Pilotażowy odcinek miał swoją premierę w czerwcu. Materiały wyświetlono już ponad 1,78 mln razy. Średni czas oglądania minutowego filmu to 57 sekund, co jest potwierdzeniem skuteczności przekazu.

Koncepcję kreatywną i scenariusze przygotowała agencja Change Serviceplan. Spoty wyreżyserowali Miłosz Sakowski i Marta Kowalska, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny MediaReady.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

eKonto do usług
eKonto do usług
Premia

870 zł + 6%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.

Od 01.01.2022

Warunki
  • 10 zł za zapisanie do promocji i min. 5 transakcji kartą lub BLIK w miesiącu otwarcia konta i/lub w kolejnym;
  • 200 zł za spełnienie łącznie wszystkich warunków do otrzymania pierwszej premii za szybki wpływ i transakcje oraz kolejne aktywności, które łącznie zapewnią 300 zł premii;
  • 300 zł za wpływy 1000 zł i 8 transakcji kartą lub BLIKIEM w każdym z 4 miesięcy;
  • 100 zł za założenie dziecku eKonta Junior lub eKonta możliwości;
  • do 260 zł za polecenie konta znajomemu.

(czytaj więcej)

870 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część