VeloBank udowadnia, że tradycyjna rola ambasadora marki, który był jedynie jej twarzą, odchodzi w zapomnienie. Dowodem tego jest koncept Brand Ambasador 2.0, który marka wprowadza we współpracy z aktorką Magdaleną Różczką. Ambasadorstwo w nowym wymiarze to obustronne zaangażowanie. Aktorka aktywnie uczestniczy w budowaniu wizerunku marki, a VeloBank wspiera jej inicjatywy.
„Jako bank przeszliśmy długą drogę w krótkim czasie. Jesteśmy jedną z dziesięciu największych instytucji finansowych w Polsce, a planujemy dynamicznie rosnąć i przesuwać się w górę tej listy. Mamy kompleksową ofertę, opartą o nowoczesne technologie, która zapewnia naszym klientom bezpieczne i wygodne bankowanie, czyli po prostu velowanie. Wprowadzając format Brand Ambasadora 2.0, stawiamy na autentyczność, nową jakość i budowanie jeszcze większego zaufania do naszej marki” – wyjaśnia Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca VeloBanku, odpowiedzialna za komunikację i marketing.
Współpraca banku z ambasadorką stopniowo się zacieśnia. Już teraz aktorka angażuje się w życie banku – zarówno jako ambasadorka, klientka, jak i doradczyni. Magdalena Różczka będzie także częścią procesu tworzenia VeloExperience – testując rozwiązania oferowane przez VeloBank, zgłaszając sugestie usprawnień i doradzając, jak najlepiej wykorzystać funkcje bankowe.
„To będzie moja nowa rola. Jako Brand Ambasador 2.0 będę testować rozwiązania oferowane przez bank, doradzać w ich rozwijaniu. Do tej pory jako klientka banków, dzwoniłam, gdy czegoś potrzebowałam, czasem wpadałam do placówki. Odkąd veluję z VeloBankiem, dużo się zmieniło. Zaskoczyło mnie to, ile rzeczy można samemu załatwić, ile ta jedna aplikacja kryje przydatnych funkcji. Słyszałam, że klient aktywny realizuje jedną transakcję miesięcznie, tymczasem ja mam kontakt z aplikacją nawet kilka razy w ciągu dnia. I jest to super łatwe i przyjemne” – mówi Magdalena Różczka.
Aktorka jest również założycielką Fundacji Ukochani, która wspiera rodziny zastępcze. W ramach modelu Brand Ambasador 2.0 w jej działania angażuje się także VeloBank. Jego pracownicy zorganizowali akcję charytatywną „Zostań VeloMikołajem”, przygotowując świąteczne prezenty dla kilkudziesięciu podopiecznych fundacji.
650 zł +6,5%
Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.
od 31.12.2022
600 zł + 50 zł
Łatwy