Nagrody magazynu Global Finance podmiot przyznaje instytucjom finansowym, które wyróżnia zarówno różnorodność oferty, jak i dbałość o potrzeby klientów i innowacyjność technologiczna. Już w 2024 roku Bank Millennium otrzymał tytuł najlepszego banku w Polsce oraz najlepszego cyfrowego banku w Polsce. W tym roku ponownie otrzymał pierwsze ze wspomnianych wyróżnień.
„Jestem niezwykle dumny, że Bank Millennium został ponownie uznany za najlepszy bank w Polsce. To kolejne wyróżnienie, które dowodzi naszej dbałości o najwyższe standardy obsługi klienta, nieustannej pracy nad doskonaleniem usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby klientów. Ten sukces jest wynikiem ciężkiej pracy i zaangażowania całego zespołu, który nieustannie dąży do zapewnienia najwyższej jakości, co przekłada się na zaufanie i lojalność klientów. Dziękuję naszym klientom za zaufanie, a pracownikom za ich zaangażowanie i profesjonalizm” – mówi Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium.
Do kryteriów oceny banku należały zarówno czynniki subiektywne, jak i obiektywne. Pierwsza grupa obejmowała opinie analityków giełdowych i ratingowych, konsultantów bankowych i osób związanych z branżą. Czynniki obiektywne to wzrost aktywów, rentowność, zasięg geograficzny, strategiczne relacje, rozwój nowych biznesów oraz innowacje w produktach.
850 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
Dla osób poniżej 26 roku życia:
250 zł/250 zł/150 zł/200 zł
Łatwy