Instytucja Roku to kompleksowe badanie, którego autorem jest portal Moje Bankowanie. Ranking skupia się wokół jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. Jej poziom jest weryfikowany przez wyrażających zainteresowanie daną usługą klientów. W tegorocznej drugiej fali badania dobre wyniki osiągnął Bank Pekao.
To już kolejny rok z rzędu, gdy Pekao znajduje się w ścisłej czołówce sektora bankowego pod względem jakości obsługi rodzin z dziećmi. W przypadku obsługi klientów zainteresowanych produktami bankowymi dla dzieci instytucja uzyskała wynik 84,8 pkt, który był najwyższy w całym bankowym sektorze.
Eksperci docenili nie tylko profesjonalizm doradców, ale również kompleksową prezentację dla różnych grup wiekowych – zarówno nastolatków, jak i dzieci poniżej 13. roku życia. Docenili również szeroki zakres funkcjonalności produktów. Mowa między innymi o karcie do rachunku, płatnościach mobilnych, limitach i kontroli rodzicielskiej oraz możliwości oszczędzania.
Dobre wyniki osiągnęły również placówki Banku Pekao. Aż cztery bankowe oddziały zostały ocenione na 100 proc. W sumie do finałowej rywalizacji w tej kategorii zakwalifikowało się 7 placówek Banku Pekao. To najlepszy wynik ze wszystkich biorących udział w badaniu banków.
Źródło grafiki: Bank Pekao
1000 zł + 7%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.06.2023 do 29.05.2025.
od 01.06.2023
600 zł +400 zł
Bardzo łatwy