
Jednym z ważnych celów nowej strategii Alior Banku o nazwie „Alior Bank. Albo nic” jest cyfrowa transformacja instytucji, która usprawni komunikację z klientami. Działaniem, które wpisuje się w jego realizację, jest najnowsza współpraca. Bank nawiązał ją z Adobe i Dentsu Polska, która jest partnerem wdrożeniowym globalnego lidera technologii.
Wspólne działania pozwolą na wdrożenie w banku nowej platformy kampanijnej opartej na Adobe Experience Platform. To da możliwość stworzenia spersonalizowanych doświadczeń klientów w czasie rzeczywistym. Wykorzystanie AI, zaawansowanej analityki oraz możliwości Adobe Experience Cloud pozwoli dostosowywać działania marketingowe do potrzeb konkretnych klientów.
„Wdrożenie nowej platformy kampanijnej to istotna transformacja technologiczna i organizacyjna, która daje Alior Bankowi dodatkowy potencjał do realizacji celów biznesowych i dywersyfikacji przychodu. Ten projekt jest także elementem strategii IT naszego banku, zakładającej budowę przewagi konkurencyjnej dzięki usługom chmurowym oraz autonomię zespołów dzięki platformom low-code” – mówi Jacek Malkiewicz, CIO Alior Banku.
Rozwiązanie umożliwia szybsze tworzenie i aktywację treści, skracając czas realizacji kampanii oraz zwiększając efektywność komunikacji. To kolejny wyraz zastosowania przez bank nowego podejścia do relacji z klientem. Indywidualna oferta ma być oparta na zrozumieniu jego potrzeb, kontekstu i preferencji.
1040 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
800 zł +240 zł
Łatwy