
Zgodnie z danymi Banku Millennium już ponad 3 mln jego klientów korzysta aktywnie z kanałów cyfrowych. Aż 2,7 mln z nich to użytkownicy bankowości na urządzeniach mobilnych. By zwiększyć ich komfort, instytucja stawia na rozwój także w obszarze mobilnych płatności. W związku z tym bank uruchomił płatności zbliżeniowe za pośrednictwem nowych urządzeń.
„Naszym celem jest oferowanie klientom nowoczesnych rozwiązań płatniczych, które mogą być alternatywą dla tradycyjnej karty plastikowej, ale również dla telefonu. Wiemy, że liczy się prostota, dlatego umożliwiamy aktywację płatności w aplikacjach ulubionych urządzeń i szybkie, bezpieczne transakcje zbliżeniowe. To oszczędność czasu i pełna wygoda przy codziennych zakupach” — mówi Szymon Kuchciak, dyrektor Wydziału Kart Płatniczych w Banku Millennium.
Klienci banku mogą już skorzystać z aż sześciu nowych usług płatniczych. Należą do nich płatności za pośrednictwem: Xiaomi Pay, Zepp Pay (Amazfit), Swatch Pay, Fidesmo Pay, Digiseq Pay i Tappy Pay. W praktyce daje to możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych z jeszcze szerszej gamy urządzeń ubieralnych – zegarków różnych marek, inteligentnych obrączek czy breloków.
Przed dokonaniem pierwszej płatności należy dodać kartę płatniczą do dedykowanej danemu urządzeniu aplikacji. W przypadku Digiseq Pay, Tappy Pay i Zepp Pay dostępne są jedynie karty Mastercard. Pozostałe z wymienionych działają również z kartami Visa.
Celem Banku Millennium na lata 2025-2028 jest zwiększenie liczby klientów detalicznych do 3,7 mln.
Źródło grafiki: Bank Millennium
900 zł + 5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
700 zł +200 zł
Łatwy