Usługa zwrotów za zakupy, czyli tzw. cashback jest coraz popularniejsza. Tę tendencję chcą wykorzystać Goodie i BLIK. Partnerzy stworzą platformę, której użytkownicy zyskają dostęp do atrakcyjnych ofert cashbackowych, a banki i sklepy efektywne narzędzie do zarządzania promocjami.
W nowej inicjatywie Goodie ma być odpowiedzialne za przyjmowanie zamówień, rozwój technologiczny platformy, analitykę i mechanizmy cashbackowe. Z kolei BLIK ma zapewnić implementację usług i komunikację programu w bankach, które zdecydują się udostępnić ją swoim klientom.
Co ważne, do udziału w platformie sklepy nie będą musiały korzystać z żadnej dodatkowej integracji technicznej. Wystarczy podpisanie zamówienia i ustalenie warunków współpracy. Sprzedawcy będą mogli liczyć na ekspozycję w aplikacjach bankowych i dotarcie do dużej bazy klientów. Klienci będą aktywować oferty przed zakupem i płacić BLIKIEM lub kartą. Cashback trafi na ich saldo w aplikacji mobilnej, skąd będzie można go wypłacić na konto bankowe.
„To unikalne narzędzie, które pozwoli klientom oszczędzać na zakupach, a bankom, które zdecydują się na wdrożenie, promować płatności i jeszcze bardziej zwiększać zaangażowanie w ich aplikacjach. Wierzymy, że takie połączenie otwiera ogromne możliwości rozwojowe dla całego rynku” – mówi Marcin Waldowski, BLIK.
Partnerzy planują wystartować z nową platformą w przyszłym roku.
1100 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.09.2023.
Od 01.09.2023
do 1100 zł +6
Łatwy